بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اینتر 0-1 امپولی: به کام میلان و ناپولی!

شکست دور از انتظار اینتر در خانه برابر امپولی با یک گل

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۲
شکست دور از انتظار اینتر در خانه برابر امپولی با یک گل

اینتر با شکست یک بر صفر مقابل امپولی فرصت صعود موقت به رده دوم را از دست داد. این شکست دور از انتظار کار نراتزوری را برای قهرمانی سخت تر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اینتر با شکست یک بر صفر مقابل امپولی فرصت صعود موقت به رده دوم را از دست داد.

به گزارش پارس فوتبال، اینترمیلان از ساعت 23:15 دیشب در یکی از بازی های هفته نوزدهم سری آ میزبان امپولی در ورزشگاه سن سیرو بود. شاگردان سیمونه اینزاگی که با غلبه بر میلان قهرمان سوپر جام شده و طی هفته های اخیر روند بدون باختی را در پیش گرفته بودند، با قبول شکست یک بر صفر در این دیدار، شانس صعود به رده دوم، هرچند موقت را از دست دادند.

بازی در نیمه اول در شرایطی بدون گل به پایان رسید که اخراج میلان اشکرینیار مهمترین اتفاق آن بود. اینتر این نیمه را در شرایطی بهتر از حریف آغاز کرد که در ادامه شاهد فوتبالی پایاپای از دو تیم تا پایان 45 دقیقه بودیم.

میزبان آرام آرام چهره تهاجمی به خود گرفت اما اولین موقعیت بازی را امپولی روی ضربه کامبیاگی ایجاد کرد که اونانا را مجبور به انجام واکنش نمود.

در ادامه بازی شاهد یک تلاش ناموفق از دی مارکو برای باز کردن دروازه امپولی بودیم و سپس مارتینز فرصتی مناسب برای گلزنی داشت اما ضربه خود از فاصله نزدیک به بیرون دروازه زد.

در آخرین دقایق نیمه اول (دقیقه 40) بود که میلان اشکرینیار برای زدن توپ به هوا برخاست و داور به خاطر حرکت خطرناک و برخورد پای این بازیکن به سر حریف، او را با کارت زرد دوم جریمه و از زمین بازی اخراج کرد. امپولی در دقایق باقی ماندن نیمه اول می رفت از برتری نفری خود استفاده کرده و به گل برسد اما ضربه کاپوتو نتوانست دروازه بان اینتر را مغلوب کند.

شکست دور از انتظار اینتر در خانه برابر امپولی با یک گل

اینتر با وجود ده نفره شدن در اواخر نیمه دوم، 45 دقیقه دوم را با چهره ای تهاجمی شروع کرد اما طی 15 دقیقه نخست نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کند.

امپولی که با وجود یک یار بیشتر، ترجیح می داد خیلی ریسک نکند و دل به ضدحملات ببندد، روی یکی از همین ضدحملات در دقیقه 66 به گل رسید. توماسو بالدانزی طی یک حرکت پا به توپ سریع، توپ را به ندیم بایرامی رساند و این بازیکن با یک حرکت سریع خود را به محوطه رسانده و دوباره توپ را به توماسو برگرداند؛ هافبک 19 ساله امپولی روی خط محوطه جریمه با شوتی غیرقابل مهار دروازه اینتر را هدف قرار داد که توپ روی این ضربه و دور از دستان اونانا وارد دروازه میزبان شد.

اینزاگی که دوست نداشت تیمش این دیدار خانگی را با شکست به پایان برساند، خیلی زود چند تغییر در ترکیب اینتر ایجاد کرد. با این تغییرات میزبان چهره ای تهاجمی تر به خود گرفت و چند موقعیت گلزنی خوب به دست آورد.

شکست دور از انتظار اینتر در خانه برابر امپولی با یک گل

والی زیبای ادین ژکو در دقیقه 75 یکی از موقعیت های جدی اینتر بود که با اختلاف اندک از بالای دروازه به بیرون رفت. تنها دو دقیقه بعد ضربه سر استفان دی فرای روی کرنر ارسالی از سمت راست فاصله ای تا باز کردن دروازه امپولی نداشت ولی این موقعیت هم از دست رفت.

تلاش اینتری ها در دقایق باقی مانده از نیمه دوم نیز به چند موقعیت نه چندان جدی دیگر ختم شد تا سوت پایان با نتیجه یک بر صفر به سود امپولی به صدا در بیاید. با این نتیجه اینتر با 19 بازی و 37 امتیاز، شانس صعود به رده دوم را از دست داد و اکنون با ناپولی صدرنشین نیز 13 امتیاز فاصله دارد. میلان با 38 امتیاز و یک بازی کمتر از اینتر، در رده دوم حضور دارد و اگر فردا بتواند بازی خود را پیروز شود، فاصله خود با تیم همشهری را به چهار افزایش خواهد داد. امپولی هم با کسب این برد مهم، 25 امتیازی شده و با چهار پله صعود در مکان نهم قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *