بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت های ناب گزینه خرید میلان و تاتنهام از آاس رم + فیلم

گل ها و مهارت های زانیولو در فصل 2012/2023

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۰


رم حاضر نیست با بند خرید اختیاری زانیولو را قرض دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیکولو زانیولو، وینگر ایتالیایی آاس رم علاوه بر تاتنهام مورد توجه میلان نیز قرار گرفته است.

مانوئله بایوکینی و جانلوکا دی مارتزیو گزارش داده اند نام نیکولو زانیولو در لیست فروش آاس رم قرار گرفته اما باشگاه ایتالیایی فقط به صورت دائمی و یا با فرمول انتقال قرضی + حق خرید اجباری 35 تا 40 میلیون یورویی حاضر به واگذاری اوست. در حال حاضر تنها پیشنهاد ارائه شده برای جذب زانیولو از سوی تاتنهام بوده است؛ پیشنهادی قرضی به ارزش 20 تا 25 میلیون یورو که بند خرید آن در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان توسط اسپرز و حضور این بازیکن 23 ساله در تعداد بازی مشخص به اجباری تبدیل می شود. با این حال جالوروسی به دلیل عدم اطمینان از دائمی شدن قرارداد قرضی در انتهای فصل، حاضر به پذیرش آن نیست.

در حال حاضر رم قصد تغییر شرایطش را ندارد اما تعداد تیم های علاقه مند به زانیولو در حال افزایش است. اگر رم از موضع خود عقب نشینی کند، آنگاه تاتنهام احتمالا شانس اصلی برای نهایی کردن این انتقال خواهد بود اما میلان نیز در صورت تغییر شرایط جالوروسی می تواند وارد عمل شود. در واقع روسونری در این شرایط به طور جدی به خرید وینگر ایتالیایی سابق اینتر به صورت قرضی با بند خرید اختیاری با مبلغی مشابه رقم پیشنهادی تاتنهام (حدود 25 میلیون یورو) فکر خواهد کرد. این دو خبرنگار اسکای ایتالیا در انتهای گزارش خود نیز آورده اند زانیولو از انتقال به میلان و یا تاتنهام بیشتر از هر گزینه دیگری (مثل وست هم و برایتون) استقبال می کند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *