بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله روی کین به مدافع یونایتد: این کارها مرد می‌خواهد!

روی کین : این کارها مرد می‌خواهد. در این لحظات بزرگ باید مردانه کار کرد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۷
روی کین

روی کین ستاره سابق یونایتد،آرون وان‌بیساکا را در به ثمر رسیدن گل اول آرسنال مقابل یونایتد مقصر دانست و به تندی از او انتقاد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روی کین ستاره سابق یونایتد،آرون وان‌بیساکا را در به ثمر رسیدن گل اول آرسنال مقابل یونایتد مقصر دانست و به تندی از او انتقاد کرد.

به گزارش پارس فوتبال، در دیدار آرسنال و منچستریونایتد که به میزبانی توپچی‌ها در ورزشگاه امارات برگزار شد شیاطین سرخ در همان دقایق اولیه با شوت درخشان مارکوس رشفورد از راه دور به گل رسیدند تا از حریف پیش بیفتند.

اما برتری منچستریونایتد تنها 8 دقیقه طول کشید و ادی انکتیا با ضربه سری از فاصله نزدیک کار را به تساوی کشاند. روی کین، ستاره سابق یونایتد، که به عنوان کارشناس در پخش زنده این مسابقه حضور داشت از عملکرد وان‌بیساکا، دفاع راست شیاطین سرخ، در صحنه منجر به این گل به شدت انتقاد کرد.

وان‌بیساکا مامور مهار مستقیم انکتیا بود ولی زمانی که این بازیکن آرسنال استارت زد و وارد محوطه شش قدم شد وان‌بیساکا او را تعقیب نکرد تا انکتیا با خیالی راحت ضربه سر زده و دروازه دخیا را باز کند.

روی کین در انتقاد شدید خود از این مدافع یونایتد گفت:

این کارها مرد می‌خواهد. در این لحظات بزرگ باید مردانه کار کرد. کارت را انجام بده و به سمت توپ یورش ببر.

گری نویل دیگر کارشناس شبکه اسکای که او هم ستاره سابق یونایتد است در این باره با روی کین موافق بود و گفت حتی وان‌بیساکا قبل از این صحنه توپ را از دست داد و باعث شد حمله آرسنال شکل بگیرد و گل تساوی به ثمر برسد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *