بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عقب نشینی بایرن برای جذب کین ؛ پایب گواردیولا در میان است؟

اولی هوینس : بایرن مونیخ نمی تواند با ارقام نجومی هری کین را جذب کند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۴
اولی هوینس

اولی هوینس معتقد است که با وجود پیشنهاد منچسترسیتی به هری کین، بایرن مونیخ کار سختی برای جذب این بازیکن دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اولی هوینس معتقد است که با وجود پیشنهاد منچسترسیتی به هری کین، بایرن مونیخ کار سختی برای جذب این بازیکن دارد.

به گزارش پارس فوتبال، اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ گفت که غول‌های بوندسلیگا برخلاف برخی باشگاه‌های بزرگ اروپایی نمی‌توانند مبلغ 130 میلیون پوندی مورد نظر تاتنهام را بابت هری کین بپردازند.

این بازیکن 29 ساله که قراردادش در ماه ژوئن سال 2024 به پایان می‌رسد، به‌شدت مورد توجه باشگاه بایرن مونیخ قرار دارد؛ اسپورت میل اخیراً در گزارشی مدعی شده بود که ناگلزمان علاقه‌مند است تا کین را به آلیانز آره‌نا ببرد.

اولی هوینس با تاکید به کار دشوار بایرن مونیخ برای جذب کین با توجه به پیشنهادات سنگینی که این بازیکن تاکنون رد کرده، گفت:

سیتی با 140-150 میلیون یورو کنار گذاشته شد و من نمی‌توانم تصور کنم که این ارقام، آن چیزی است که بایرن بخواهد یا بتواند بپردازد.

هوینس که سابقه سه قهرمانی جام ملت‌های اروپا را دارد، برای اولین بار در سال 2009 رئیس باشگاه بایرن شد و 10 سال بعد (2019) از این سمت بازنشسته شد. او که در مجموع 49 سال در بایرن بازی و مربیگری کرده اظهاراتی انجام داد که این نکته را تایید می‌کند که بعید به‌نظر می‌رسد باشگاه آلمانی تصمیمی به پرداخت مبلغ درخواستی تاتنهام برای فروش کین نداشته باشد.

البته بایرن مونیخ که برای پر کردن جای خالی لواندوفسکی سراغ هری کین رفته، تنها باشگاه بزرگی نیست که دل به جذب کاپیتان انگلیس بسته است. منچستریونایتد یکی دیگر از مشتریان کین است و تخمین زده می شود که حداقل قیمت 85 میلیون پوند برای این بازیکن تعیین شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *