بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اولین شوک به یوونتوس پس از کسر 15 امتیازی + عکس

حضور نصفه و نیمه هواداران یوونتوس در آلیانز تورین در دیدار با آتالانتا پس از کسر 15 امتیاز از بیانکونری

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۵۲
حضور نصفه و نیمه هواداران یوونتوس در آلیانز تورین در دیدار با آتالانتا

هواداران یوونتوس بعد از کسر 15 امتیاز و خروج از جمع مدعیان این فصل سری آ، حسابی از دست مدیران باشگاه شاکی هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هواداران یوونتوس بعد از کسر 15 امتیاز و خروج از جمع مدعیان، حسابی از دست مدیران باشگاه شاکی هستند.

به گزارش پارس فوتبال، یوونتوس در یکی از دیدارهای این هفته سری A میزبان آتالانتا بود که این دیدار با تساوی سه بر سه به پایان رسید. این دیدار تحت الشعاع شوک بزرگی بود که اخیرا به یوونتوس وارد شده و به کسر 15 امتیاز از این تیم انجامید.

شاگردان مکس الگری که هفته گذشته شکست سنگین 5-1 را از ناپولی متحمل شده بودند، از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا به دلیل چندین تخلف مالی و از جمله اعلام بیش از واقعیت بودجه نقل و انتقالات و دستمزد بازیکنان محکوم شدند تا از جمع مدعیان به رده دهم سقوط کنند.

یوونتوس

کنار هم قرار دادن دو اتفاق فوق (شکست 5-1 مقابل یووه و کسر 15 امتیاز) به اتفاقاتی انجامید که هواداران را به شدت خشمگین کرد. آنها بعد از فاجعه کالچو پولی، صبر زیادی را خرج کردند و انتظار نداشتند که اتفاقی مشابه بعد از بیش از یک دهه، آنها را از مسیر قهرمانی خارج و به تیمی معمولی بد کند!

استقبال سرد از بازی یوونتوس مقابل آتالانتا به خوبی میزان خشم و ناراحتی هوادارانی را بروز داد که دوست ندارند تیم شان یک با دیگر از صفر همه چیز را شروع کند. صندلی های خالی بسیاری در طول بازی مشاهده شد و جو کم روح و انرژی ورزشگاه، نشان از اوضاع فعلی داشت.

یووه در این دیدار جذاب و پر گل به تساوی سه بر سه مقابل حریف خود دست یافت اما حتی این بازی جذاب هم شرایط را عوض نمی کند. تعداد زیادی از هواداران، ترجیح دادند از خانه بازی را تماشا کنند و به ورزشگاه نیایند. در بین آنهایی هم که حضور داشتند، نمی شد دوست و دشمن را به راحتی شناخت.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *