بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جهانبخش در حساس‌ترین بازی فصل (عکس)

علیرضا جهانبخش در ترکیب اصلی فاینورد در دیدار برابر آژاکس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۹
علیرضا جهانبخش در ترکیب اصلی فاینورد در دیدار برابر آژاکس

نام علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی فاینورد در جمع ۱۱ بازیکن اصلی این تیم مقابل آژاکس دیده می‌شود. این بازی از دقایقی دیگر آغاز می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نام علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی فاینورد در جمع ۱۱ بازیکن اصلی این تیم مقابل آژاکس دیده می‌شود.

به گزارش پارس فوتبال، در مهم‌ترین مسابقه هفته هفدهم و پایانی دور رفت لیگ اردیویسه هلند، تیم فاینورد با بهره‌مندی از علیرضا جهانبخش در فهرست بازیکنان خود، از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه د کویپ به مصاف تیم رده چهارمی آژاکس می‌رود.

علیرضا جهانبخش بعد از اینکه در دیدار هفته پانزدهم مقابل اوترخت به‌عنوان یار جانشین به زمین آمد و گل تساوی تیمش را در لحظات پایانی به ثمر رساند، در دو مسابقه اخیرشان در جام حذفی و لیگ اردیویسه حضور ثابت در زمین داشت و یک پاس گل هم داد که این شرایط جایگاه او را تثبیت کرده است.

ستاره ایرانی فاینورد که در ۱۲ مسابقه این فصل لیگ اردیویسه هلند به میدان رفته و موفق شده یک گل به ثمر یرساند و سه پاس گل بدهد، امروز برای سومین بازی پیاپی در ترکیب تیمش حضور دارد و از ابتدا برابر آژاکس به میدان می‌رود.

یاران جهانبخش با ۱۱ پیروزی، چهار مساوی و تنها یک شکست در این فصل ۳۷ امتیازی و تیم صدرنشین لیگ اردیویسه هلند هستند و قهرمانی آنها در نیم‌فصل، قبل از انجام دیدار امروز با آژاکس قطعی شده است.

علیرضا جهانبخش در ترکیب اصلی فاینورد در دیدار برابر آژاکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *