بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل ها و مهارت های گزینه خرید یونایتد از تاتنهام + فیلم

گل ها و مهارت های هری کین 2022/2023

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۵:۲۸


منچستریونایتد به دقت شرایط هری کین در تاتنهام را زیر نظر دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش ساموئل لاکهارست از منچستر اونینگ نیوز، منچستریونایتد وضعیت هری کین را زیر نظر دارد. این مهاجم 29 ساله که در حال حاضر با 15 گل دومین گلزن لیگ برتر به حساب می‌آید، وارد 18 ماه پایانی قراردادش با اسپرز شده است. یونایتد از مدت‌ها قبل به کین علاقه داشته و حال ناکامی احتمالی تاتنهام در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا باعث شده این بازیکن دوباره به فکر جدایی از این باشگاه بیافتد.

همچنین کین به زودی 30 ساله می‌شود و در حالی که در آستانه تبدیل شدن به برترین گلزن تاریخ انگلیس قرار دارد، هنوز نتوانسته جامی در دوران حرفه‌ای خود به دست بیاورد. خود کین دوست دارد در لیگ برتر بماند اما منچسترسیتی، آرسنال و لیورپول مهاجم‌های خود را دارند و بعید است کین بتواند به رقیب منفور تاتنهامی‌ها یعنی چلسی بپیوندد. به همین خاطر در این شرایط یونایتد به جذاب‌ترین مقصد برای او در لیگ برتر تبدیل شده است.

تاتنهام نیز در تابستان پیش رو تحت فشار زیادی برای فروش هری کین قرار خواهد گرفت و در صورت ممانعت دوباره از جدایی او، خطر ترک باشگاه توسط کین به صورت رایگان آن‌ها را تهدید می‌کند. همچنین بعید به نظر می‌رسد که کین بخواهد قرارداد جدیدی با اسپرز امضا کند. گفتنی است آخرین خرید منچستر از تاتنهام به سال 2008 و جذب دیمیتار برباتوف در یک انتقال به ارزش 30.75 میلیون پوند باز می‌گردد.

با این حال در کنار هری کین، ویکتور اوسیمن مهاجم ناپولی نیز مورد توجه شیاطین سرخ قرار گرفته است. اریک تن هاخ همچنین گونسالو راموس مهاجم بنفیکا و محمد کودوس از آژاکس را هم تحسین می‌کند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *