بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عیسی آل کثیر آماده یک تولد جدید است (عکس)

عیسی آل کثیر آماده بازگشت به روزهای درخشان در پرسپولیس پس از غیبتی طولانی مدت

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۳۹
عیسی آل کثیر

عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس امیدوار است اتفاقات تلخ گذشته را با پیراهن پرسپولیس پشت سر بگذارد و دوباره به روزهای اوجش بازگردد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس امیدوار است اتفاقات تلخ گذشته را با پیراهن پرسپولیس پشت سر بگذارد.

به گزارش پارس فوتبال، کمتر فوتبالیستی است که با این همه ماجرا و داستان، همچنان پیراهن پرسپولیس را حفظ کند و خصوصا این موضوع در سن و سال بالا بیشتر هم به چشم می‌آید. اما عیسی فوتبالیست خوش‌شانسی است که اگرچه برای رسیدن به این پیراهن صبر زیادی کرد اما حالا توانسته برای سومین سال متوالی آن را برتن نگه دارد.

آل‌کثیر روز گذشته برای اولین بار در یک سال اخیر به لیست پرسپولیس رسید و جانشین مهدی عبدی شد که شب قبل از بازی به دلیل بیماری اردوی سرخپوشان را ترک کرد. اگرچه او به میدان نرفت اما همین حضور در اولین بازی نیم فصل دوم نشانه مثبتی برای این مهاجم جنوبی است.

نکته جالب اینکه عیسی 18 دی پارسال آخرین بازی پیش از مصدومیت و پارگی رباط صلیبی را انجام داد و حالا بعد از یک سال و 12 روز به لیست سرخپوشان رسید.

عیسی آل کثیر

او از زمان ورود به پرسپولیس یک مصدومیت شدید انگشت پا را در حین لیگ قهرمانان آسیا داشت و سپس شش ماه محرومیت به دلیل خوشحالی بعد از گل را تجربه کرد و در ادامه پارگی رباط صلیبی به سراغ او آمد که با تاخیر در عمل جراحی، یک فصل کامل دوری از میدان را به همراه داشت.

با این حال اما عیسی آل کثیر هر زمانی که برای پرسپولیس بازی کرده، چهره یک مهاجم آماده را به نمایش گذاشته و حالا باید دید در نیم فصل دوم 15 گل خود را به چه تعدادی افزایش خواهد داد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *