بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مصدومیت ناگهانی نادری و دستور تعویض(عکس)

تعویض اجباری محمد نادری در دیدار آلتای و پندیک به دلیل مصدومیت شدید

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۳۲
تعویض اجباری محمد نادری در دیدار آلتای و پندیک به دلیل مصدومیت شدید

محمد نادری مدافع چپ ایرانی آلتای اسپور در جریان دیدار مقابل پندیک اسپور با آسیب دیدگی مواجه شد. هنوز میزان این آسیب دیدگی معلوم نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نادری مدافع چپ ایرانی آلتای اسپور در جریان دیدار مقابل پندیک اسپور با آسیب دیدگی مواجه شد.

به گزارش پارس فوتبال، در یکی از مسابقات هفته بیست و یکم لیگ دسته اول ترکیه، تیم فوتبال آلتای اسپور در حالی که محمد نادری را برای دومین بازی پیاپی در ترکیب ابتدایی و سمت چپ خط دفاعی داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ دیروز در ورزشگاه آلسانچاک به مصاف تیم رده هفتمی پندیک اسپور رفت.

یاران نادری که طی هشت هفته پیاپی لیگ یک ترکیه روند فوق‌العاده‌ای داشتند و سه تساوی و پنج پیروزی کسب کرده بودند، در دو دیدار اخیرشان مغلوب شدند که این روند مقابل پندیک اسپور نیز برای آنها تداوم داشت و یک شکست سنگین دیگر در کارنامه‌شان به ثبت رسید.

تیم فوتبال آلتای اسپور در حالی که نیمه اول را با تساوی یک بر یک به پایان رساند، در نهایت با نتیجه ۴ بر یک مقابل پندیک اسپور شکست خورد تا ۱۸ امتیازی بماند و در جایگاه چهاردهم جدول لیگ یک ترکیه قرار بگیرد.

محمد نادری در حالی امشب در ترکیب آلتای اسپور قرار گرفت که در هجدهمین بازی فصل خود با پیراهن این تیم نمایش خوبی در سمت چپ زمین داشت و بارها با موفقیت در نبردهای تن به تن، مانع از شکل‌گیری حملات پندیک اسپور شد و از سوی دیگر با نفوذ از آن سمت خلق موقعیت می‌کرد.

نادری در دقیقه ۳۰ که برای سرزنی روی ضربه ایستگاهی تیمش جلو رفته بود، پس از ارسال توپ به مقابل تیرک دوم قصد داشت با پرتاب کردن پای خود به توپ ضربه بزند که این اتفاق نیفتاد و البته یک صحنه مشکوک به پنالتی رخ داد.

تعویض اجباری محمد نادری در دیدار آلتای و پندیک به دلیل مصدومیت شدید

تعویض اجباری محمد نادری در دیدار آلتای و پندیک به دلیل مصدومیت شدید

مدافع چپ ایرانی آلتای اسپور در دقیقه ۸۸ هم که قصد داشت در میانه زمین با یک سرتوپ بازیکن مقابل خود را فریب دهد، بدون برخورد با یار پندیک اسپور روی زمین افتاد و از درد پای راست به خود می‌پیچید و با نظر پزشک تیم، تعویض شد و نتوانست تا پایان در زمین بماند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *