بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اولین ساعات دنی آلوس در زندان چگونه گذشت؟

دنی آلوس : به جای این که این هفته دنبال خبر بگردید، کمی همدلی داشته باشید

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۱۶
دنی آلوس

دنی آلوس اولین شب خود را در زندان برایان یک گذراند. ستاره برزیلی سابق بارسلونا متهم به آزار جنسی یک زن در اسپانیا است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در اولین شب از حضور دنی آلوس در زندان، گزارش هایی به بیرون درز کرده که جالب هستند.

به گزارش پارس فوتبال، دنی آلوس اولین شب خود را در زندان برایان یک گذراند. ستاره برزیلی سابق بارسلونا و پوماس مکزیک متهم به آزار جنسی یک زن در اسپانیا است. او با این اتهام و بدون وثیقه در زندان به سر می برد.

به گزارش رسانه های محلی کاتالونیا، این بازیکن برزیلی بعد از انتقال به زندان به قدری ناراحت و برافروخته است که به سختی غذا می خورد. او که در این مدت مورد معاینات متعدد پزشکی و روانشناسی قرار گرفته، در عرض کمتر از 24 ساعت که در زندان به سر می برد، نسبتا آرام بوده اما مشخص است که از نظر روحی با بحران بزرگی روبرو شده و مغزش به شدت درگیر است.

گزارش شده که او از حق تماسی که با نزدیکان خود در زندان داشته محروم شده است؛ چرا که شماره تلفن هیچ یک از این افراد را نتوانسته به خاطر بیاورد. او تا زمان محاکمه، چندین ماه در زندان برایان خواهد بود.

جوانا، همسر دنی آلوس نیز روزهای سختی را پشت سر می گذارد؛ چرا که دستگیری آلوز تنها چند روز بعد از مرگ مادرش رخ داد.او از رسانه ها خواست تا در این مدت به حریم خصوصی خانواده اش احترام بگذارند و افزود:

مادرم یک هفته پیش فوت کرد. من هنوز با این موضوع کنار نیامده بودم که وضعیت عذاب بخش شوهرم پیش آمد.من دو ستون زندگی ام را از دست دادم. به جای این که این هفته دنبال خبر بگردید، کمی همدلی داشته باشید!

این ترس در اسپانیا وجود دارد که دنی آلوز در صورت آزادی، از ادامه فرآیند محاکمه طفره برود؛ به ویژه که او برزیلی است. برزیل توافقنامه استرداد با اسپانیا ندارد، که این خطر را افزایش می دهد که بازیکن سابق بارسا سعی کند از عدالت اسپانیا فرار کند و به کشور مبدأ خود پناه ببرد، بدون اینکه برزیل وظیفه ای برای بازگرداندن او داشته باشد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال جهان
برچسب ها : ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *