بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مودریک طرفدار شعار جنجالی هواداران (عکس)

واکنش جالب اینستاگرامی میخایلو مودریک به شعار هواداران لیورپول

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۱۲
میخایلو مودریک

میخایلو مودریک ستاره تازه وارد چلسی، ویدیویی را در اینستاگرام خود بازنشر کرد که در آن شعارهایی علیه باشگاه های رقیب به گوش می رسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میخایلو مودریک ستاره تازه وارد چلسی، ویدیویی را در اینستاگرام خود بازنشر کرد که در آن شعارهایی علیه باشگاه های رقیب به گوش می رسد.

به گزارش پارس فوتبال، به نظر می رسد میخایلو مودریک، خرید جدید چلسی، یکی از طرفداران پر و پا قرص شعارهایی است که هواداران از زمان ورودش به استمفوردبریج برای او ساخته اند.

هواداران چلسی در جریان تقابل روز گذشته با چلسی شعارهایی سر دادند که محتوای آن مسخره کردن ناکامی لیورپول در جذب اهداف مشترکی چون مودریک بود. هافبک اوکراینی در اقدامی جالب، ویدیوی یاد شده را در اینستاگرام خود بازنشر کرده و از ابراز علاقه هواداران تشکر کرد.

خرید 89 میلیون پوندی گراهام پاتر تلاش می کند تا خود را برای بازی روز سوم فوریه ( دور روز بعد) آماده کند تا سرمربی تیم مجاب به استفاده از او در ترکیب اصلی شود.

در شعاری که هواداران چلسی بعد از جذب مودریک ساخته اند، به ناکامی آرسنال در جذب این بازیکن نیز اشاره شده است. در بخشی از این شعار گفته می شود: “او از اوکراین با هواپیمای شخصی پرواز کرد و از من پرسید که آیا آرسنال قهرمان اروپا شده است؟ بنابراین به او گفتم نه، مقصد شما مشخص است. او سپس به آرامی گفت که من قهرمانی سوم را می خواهم!”

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *