بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رویای بزرگ توخل برای بازگشت: رئال یا بارسلونا!

توماس توخل علاقه مند به مربیگری در بارسلونا یا رئال مادرید

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۳
توماس توخل علاقه مند به مربیگری در بارسلونا یا رئال مادرید

توماس توخل مربی آلمانی سابق چلسی و دورتموند، امیدوار است که به عنوان سرمربی رئال مادرید یا بارسلونا به دنیای فوتبال برگردد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

توماس توخل مربی آلمانی، امیدوار است که به عنوان سرمربی رئال مادرید یا بارسلونا به دنیای فوتبال برگردد.

به گزارش پارس فوتبال، توماس توخل در دوران حضورش در چلسی کارنامه نسبتا موفقی را از خود به جای گذاشت اما مالکان و مدیران جدید این باشگاه تصمیم گرفتند در اوایل فصل جاری او را برکنار کنند.

این مربی آلمانی از آن زمان تا به حال هنوز هدایت تیم دیگری را برعهده نگرفته اما در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره علاقه تاتنهام به همکاری با او به گوش رسیده است.

با این حال، اسکای اسپورت خبر داده که سرمربی سابق پاری سن ژرمن دل به هدایت دو تیم دیگر بسته که هنوز تصمیمی برای تغییر سرمربی ندارند. توخل امیدوار است که با قبول هدایت بارسلونا و رئال مادرید به دنیای فوتبال برگردد.

گفته می‌‎شود که او حتی در چند ماهی که دور از فوتبال بوده و اوقات فراغت بیشتری داشته تصمیم گرفته زبان اسپانیایی را یاد بگیرد و کلاس‌هایش را به امید حضور در فوتبال اسپانیا آغاز کرده است.

بارسلونا احتمالا اولویت اول این مربی 49 ساله است، چرا که او علاقه زیادی به فلسفه بازی پپ گواردیولا و به طور کلی سبک بازی بارسلونا دارد، کار با بازیکنان جوان را دوست دارد و تجربه خوبی در این زمینه دارد.

هرچند رئال و بارسا در حال حاضر تصمیمی برای تغییر سرمربی ندارند اما ژاوی و کارلو آنچلوتی برای ادامه حضور روی نیمکت این دو تیم نیاز به کسب جام قهرمانی در پایان این فصل دارند و اگر موفق به انجام این کار نشوند، توخل شانس زیادی برای رسیدن به رویای بزرگش در تابستان آینده خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *