بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تبریک فرگوسن به کلوپ: به باشگاه هزارتایی خوش آمدی!

فرگوسن خطاب به کلوپ : من خوشحالم که می‌توانم ورود تو به باشگاه سرمربیان هزارتایی را تبریک بگویم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۷
یورگن کلوپ

سر الکس فرگوسن سرمربی سابق منچستریونایتد، به یورگن کلوپ به خاطر رسیدن به رکورد 1000 بازی به عنوان سرمربی تبریک گفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرالکس فرگوسن سرمربی سابق منچستریونایتد، به یورگن کلوپ به خاطر رسیدن به رکورد 1000 بازی به عنوان سرمربی تبریک گفت.

به گزارش پارس فوتبال، کلوپ که دوران مربیگری‌اش را در سال 2001 در ماینتس شروع کرده بود، حالا موفق شده به رکورد 1000 بازی به عنوان سرمربی برسد.

این مربی آلمانی از سال 2001 تا 2008 روی نیمکت ماینتس نشست و در همین تیم بود که نامش را در فوتبال آلمان مطرح کرد و بسیاری به او و سبک بازی تیمش علاقه‌مند شدند.

عملکرد خوب او در این تیم باعث شد که مدیران باشگاه بروسیا دورتموند به او به چشم گزینه مناسبی برای هدایت این تیم نگاه کنند و او در سال 2008 هدایت این تیم را قبول کرد تا توانایی‌هایش را در سطح بالاتری به نمایش بگذارد.

یورگن کلوپ در دورتموند نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و این بار توانست دیگر باشگاه‌های اروپایی را نیز با سبک بازی و ویژگی‌های خاصی که داشت آشنا کند. او تا سال 2015 در دورتموند ماند و پس از هفت سال از این باشگاه جدا شد تا این بار به لیگ برتر انگلیس برود و روی نیمکت لیورپول بنشیند.

او در طول دوران حضورش در لیورپول تمامی افتخارات ممکن را تجربه کرد و این باشگاه را پس از 30 سال انتظار به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس رساند.

منچستریونایتد و لیورپول از قدیم رقابتی جدی با یکدیگر داشتند اما حالا سرمربی افسانه‌ای سابق شیاطین سرخ پیامی دلگرم کننده برای کلوپ ارسال کرده است، هرچند او هنوز فاصله زیادی با رسیدن به رکورد 2062 بازی فرگوسن به عنوان سرمربی دارد.

فرگوسن در این پیام گفت:

من خوشحالم که می‌توانم ورود تو به باشگاه سرمربیان هزارتایی را تبریک بگویم. یورگن بدون شک یکی از با استعدادترین مربیان در دنیای فوتبال است و تعهد و اشتیاقی که به کارش دارد برای هرکسی که به مربیگری در فوتبال علاقه‌مند باشد الهام بخش است. جام‌های بسیاری که او در طول دوران مربیگری به دست آورده، شامل لیگ قهرمانان و لیگ برتر در چند فصل با لیورپول، نشانگر جایگاه او در بین بزرگان فوتبال است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *