بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بارسلونا به ستاره اتلتیکو مادرید : خرید تو قطعی است

اطمینان خاطر بارسلونا به یانیک کاراسکو برای خرید وی در تابستان 2023

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۴
یانیک کاراسکو

باشگاه بارسلونا مطمئن است که هیچ مشکلی برای جذب یانیک کاراسکو در تابستان وجود نخواهد داشت و این خرید را قطعی می داند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه بارسلونا مطمئن است که هیچ مشکلی برای جذب یانیک کاراسکو در تابستان وجود نخواهد داشت.

به گزارش پارس فوتبال، چند روز پیش بود که نشریه مارکا مدعی شد بر اساس بند خرید انتخابی که در قرارداد این بازیکن گنجانده شده، او می‌تواند با 20 میلیون یورو از اتلتیکو مادرید جدا شود. هرچند بارسا امیدوار بود که بتواند این بازیکن را با ممفیس دیپای معاوضه کند اما موفق به انجام این کار نشد و اتلتیکو موفق شد دیروز این مهاجم هلندی را با 4 میلیون یورو به خدمت بگیرد.

در واقع هدف اصلی بارسلونا معاوضه دیپای با کاراسکو بود ولی به دلیل مشکلات فرپلی مالی موفق به این کار نشد اما توانست بندی در قرارداد ستاره بلژیکی با اتلتیکو بگنجاند که بر اساس آن با رقم 20 میلیون یورو می تواند او را تابستان جذب کند. برخی منابع مثل موندودپورتیوو مدعی شده اند که این رقم 15 میلیون یورو است.

در همین رابطه امروز دیاریو اسپورت نوشت که بارسلونا به یانیک کاراسکو اطمینان داده است که نه به لحاظ ورزشی و نه مالی مشکلی در راه انتقال او وجود نخواهد داشت و باشگاه در تابستان پیش رو قطعا بند خرید او را فعال خواهد کرد. ژاوی مطمئن است که کاراسکو در فصل بعد می تواند مهره ای تاثیرگذار برای بارسلونا باشد و مدیریت بارسلونا نیز مشکلات فرپلی مالی برای این انتقال را برطرف خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *