بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کریم بوستانی: بازیکنان مس وقت کشی کردند!

کریم بوستانی:حق ما و مس کرمان نیست که در انتهای جدول باشیم

نویسنده : ParsFootball.Com خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۲
کریم بوستانی اشتباهات فردی را عامل شکست نفت مسجد سلیمان خواند

کریم بوستانی، درباره شکست 2 بر صفر نفت مسجدسلیمان مقابل مس کرمان در جدال شش امتیازی لیگ برتر اظهار داشت:”ما برای پیروزی به کرمان رفته بودیم و شایسته شکست نبودیم. بازی در اختیارمان بود و روی اشتباهات فردی گل خوردیم.”

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریم بوستانی، درباره شکست 2 بر صفر نفت مسجدسلیمان مقابل مس کرمان در جدال شش امتیازی لیگ برتر اظهار داشت:

“ما برای پیروزی به کرمان رفته بودیم و شایسته شکست نبودیم. بازی در اختیارمان بود و روی اشتباهات فردی گل خوردیم. موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتیم و روی سه امتیاز این مسابقه حساب کرده بودیم، اما نتوانستیم به آن دست یابیم. حق ما و مس کرمان نیست که در انتهای جدول باشیم.”

وی در مورد انتقادات سرمربی نفت MIS پیرامون وقت‌کشی مس کرمان تصریح کرد:

“تیم‌های فوتبال ما، به‌ویژه تیم‌های انتهای جدولی به دنبال سه امتیاز هستند. متأسفانه بازیکنان مس خیلی وقت‌کشی کردند و داور پنج دقیقه در نیمه اول و هفت دقیقه در نیمه دوم وقت اضافه گرفت. به تیم مقابل احترام می‌گذارم، اما وقتی توپ در محوطه جریمه ما بود، دروازه‌بان حریف روی زمین می‌افتاد! زیبایی فوتبال با این حرکات از بین می‌رود.”

مربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد این تیم رضایت دارد یا خیر گفت:

“در یک ماهی که به نفت آمده‌ایم، چهار دیدار از پنج مسابقه ما خارج از خانه بوده است. تنها دیدار خانگی نفت برابر آلومینیوم بود که عالی بازی کردیم و یک پنالتی را در دقایق پایانی از دست دادیم. شرایط تیم  خیلی بهتر شده است و بازیکنان نفت بازی‌های بسیار خوبی ارائه می‌کنند.”

بوستانی راجع به دیدار نفتی‌ها با هوادار در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال خاطر نشان کرد:

“منتظریم که یک بازی را ببریم و تلاش می‌کنیم هوادار را شکست بدهیم. ما ملوان را در جام حذفی شکست دادیم که آن اتفاق افتاد و بازیکن ما از قبل محروم شده بود. از محرومیت علی کیانی‌فر اطلاع نداشتیم و هنوز هم رأی این مسابقه اعلام نشده است. بعد از بردن ملوان شرایط روحی خوبی پیدا کردیم، اما آن اتفاقات پیش آمد.”

وی درباره شنیده شدن اخباری درباره مذاکره مدیران نفت مسجدسلیمان با رضا عنایتی خاطرنشان کرد:

“از مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه تشکر می‌کنم که از ما حمایت می‌کنند. قبل از دیدار با مس کرمان اتفاقاتی پیش آمد که مدیرعامل باشگاه مسئله را حل کرد. برخی مربیان شب قبل از بازی ما با مس کرمان مصاحبه کردند و گفتند نفت مسجدسلیمان با من مذاکره کرده است. آنها گفتند نفت شرایط خوبی ندارند و دوست دارند به تیم ما بیایند!”

مربی نفت مسجدسلیمان در ادامه تصریح کرد:

“به مدیرعامل باشگاه گفتیم ما در اختیار باشگاه هستیم و اشکالی ندارد که بخواهی کادر فنی تیم را عوض کنی. با این حال خوشبختانه تغییر کادر فنی منتفی شد و پنجره نقل‌وانتقالات را باز کردند. مجوز ثبت قرارداد سه بازیکن به ما داده شد و سه بازیکن جدید به خدمت گرفتیم که مقابل مس کرمان به میدان رفتند. هنوز به سه، چهار بازیکن دیگر نیاز داریم.”

بوستانی در مورد پیشنهاد بعضی از دلالان به کادر فنی نفت مسجدسلیمان برای خرید بازیکنان مد نظر آنها اظهار داشت:

“برخی مدیران برنامه بازیکنان هستند که به همه تیم‌ها بازیکن پیشنهاد می‌کنند. اشکش از لیگ دسته سوم پله پله به لیگ برتر آمده و همه بازیکنان ایران را می‌شناسد. برخی از مدیران عامل باشگاه‌ها هم به مربیان تیم‌ها بازیکن پیشنهاد می‌کنند، اما ما تاکنون از مدیر برنامه بازیکن نگرفته‌ایم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *