بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لایپزیش ۱-۱ بایرن مونیخ ؛ سال جدید خوب شروع نشد

تساوی جذاب لایپزیش و بایرن مونیخ در ورزشگاه ردبول آرنا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۴۶
تساوی جذاب لایپزیش و بایرن مونیخ در ورزشگاه ردبول آرنا

بایرن مونیخ در اولین دیدار رسمی‌اش در سال ۲۰۲۳ در خانه لایپزیش با تساوی ۱-۱ متوقف شد. این تیم البته فعلا صدرنشین است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بایرن مونیخ در اولین دیدار رسمی‌اش در سال ۲۰۲۳ در خانه لایپزیش با تساوی ۱-۱ متوقف شد.

به گزارش پارس فوتبال، شاگردان یولیان ناگلزمان که بعد از وقفه‌ای دو ماهه به میادین برگشتند، دیشب برابر لایپزیش ابتدا پیش افتادند اما در نیمه دوم گل تساوی را دریافت کردند و در نهایت به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقیقه 8، این سرژ گنابری بود که می‌توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما ارسال او که در میانه راه به یکی از بازیکنان حریف برخورد کرد، به تیر دروازه خورد.

بازی متعادل دنبال شد و در دقیقه 22 بود که تیم میزبان اولین موقعیتش را روی دروازه بایرن ایجاد کرد اما ضربه امیل فورسبرگ از پشت محوطه جریمه را یان زومر مهار کرد.

در ادامه بایرنی‌ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 2 بود که روی یک ارسال به محوطه جریمه لایپزیش و پاس بنجامین پاوارد، این لئون گورتسکا بود که کار را تمام کرد اما داور به دلیل قرار داشتن ماتیس دلیخت در موقعیت آفساید، این گل را نپذیرفت.

برتری بایرن سرانجام در دقیقه 37 نتیجه داد و اریک ماکسیم چوپو موتینگ باواریایی‌ها را پیش انداخت. روی یک حمله سریع از سمت چپ بود که ارسال سرژ گنابری روی تیر دوم به چوپو موتینگ رسید و او هم با یک ضربه ساده کار را تمام کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول هم این بایرنی‌ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت ویژه ای روی دروازه حریف ایجاد کنند و در نهایت این نیمه با همان یک گل به سود بایرن به پایان رسید.

نیمه دوم را لایپزیش بهتر آغاز کرد و در دقیقه 52 به گل تساوی رسید. آندره سیلوا در درگیری با یوشوا کیمیش در گوشه محوطه جریمه بایرن صاحب توپ شد و آن را به سمت تیر دوم ارسال کرد. دومینیک سوبوسلای با ضربه سر توپ را به مقابل دروازه برگرداند و مارسل هالستنبرگ با یک ضربه نه چندان محکم توپ را از یان زومر عبور داد.

برتری لایپزیش ادامه داشت و در دقیقه 54، دنی اولمو با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه، برای زدن گل دوم اقدام کرد اما این بار زومر مغلوب نشد.

تساوی جذاب لایپزیش و بایرن مونیخ در ورزشگاه ردبول آرنا

در ادامه این بایرنی ها بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند اما در دقیقه 66 این لاپیزیش بود که می توانست روی یک ضدحمله خطرناک توسط سوبوسلای به گل دوم برسد ولی دایو اوپامکانو او را با خطا متوقف کرد و یک کارت زرد دریافت کرد.

هر چه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، تلاش دو تیم برای رسیدن به گل برتری بیشتر می شد اما هیچ یک نمی‌توانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه هم ایجاد کنند. در دقیقه 84 این تیمو ورنر بود که درون محوطه جریمه بایرن صاحب موقعیت شد اما نتوانست ضربه مناسبی بزنند و این فرصت از دست رفت.

در دقایق باقی مانده هم موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. با این تساوی بایرن مونیخ 35 امتیازی شد و یک بازی و 5 امتیاز بیشتر از فرایبورگ در رتبه اول جدول بوندس لیگا قرار دارد و لایپزیش هم با 29 امتیاز در رتبه سوم است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *