بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش ستاره پرسپولیس به پیشنهاد 100 میلیاردی رقیب + سند

علیرضا بیرانوند درباره پیشنهاد 100 میلیاردی : دنبال حاشیه هستند! هیچ‌کس با من تماس نگرفته است!

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۶


علیرضا بیرانوند در واکنش به اینکه گفته می‌شود او پیش از فصل پیشنهاد 100 میلیاردی از یک باشگاه برای دو فصل داشته است، تأکید کرد: دنبال حاشیه هستند! هیچ‌کس با من تماس نگرفته است!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا بیرانوند پس از پیروزی تیم پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت:

به هواداران تیم بزرگ پرسپولیس تبریک می‌گویم. برد خیلی خوبی بود. بعد از بازی با نساجی هم گفتم که وقتی نیم‌فصل اول را خوب تمام می‌کنید، اگر می‌خواهید قهرمان شوید باید نیم‌فصل دوم را هم خوب شروع کنید. بازی سختی بود و ذوب‌آهن تیم خوبی است. در نیمه اول بهتر از ما بازی کردند و موقعیت هم داشتند، ولی خدا را شکر بچه‌ها در نیمه دوم بهتر شدند و موقعیت‌های خوبی داشتیم؛ به نظرم می‌توانستیم دو، سه گل بزنیم.

وی در مورد اینکه از انتهای زمین بازیکنان پرسپولیس را با فریادهای بلند راهنمایی می‌کند، گفت:

بچه‌ها  لطف دارند و همین که جواب من را نمی‌دهند از بزرگی آنهاست. من هم وظیفه‌ام است، چون دروازه‌بان آخرین نفر است و همه را می‌بیند حرف می‌زند. ممنونم از بچه‌ها که جواب من را ندادند. شاید سورپرایز شوید، ولی من سه، چهار روز قبل از بازی با ذوب‌آهن با تیمم تمرین نکردم! این نشان از همدلی تیم دارد که خبرهای داخل تیم مثل سال‌های گذشته بیرون نمی‌آید! از این بابت به گل‌محمدی تبریک می‌گویم. من تا سه روز قبل از بازی تمرین نکردم و یک ویروس سراغم آمده بود. فکر می‌کنم چهار روز کنار بچه‌ها نبودم. همه شما سورپرایز شدید و خدا را شکر در پرسپولیس کسی نیست که زود به شما (رسانه‌ها) خبر بدهد!

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در واکنش به اینکه گفته می‌شود او پیش از فصل پیشنهاد 100 میلیاردی از یک باشگاه برای دو فصل داشته است، تأکید کرد:

دنبال حاشیه هستند! هیچ‌کس با من تماس نگرفته است!

بیرانوند درباره بازگشت هواداران به ورزشگاه از هفته بعد، تصریح کرد:

ما که از خدای‌مان است. من در زمان گرم کردن گفتم که همه بازی‌ها را مثل بازی دوستانه دیدم و اصلاً لذت نبردم. تاج سه بار است که می‌گوید که هوادار به ورزشگاه می‌آید و گفت که از نیم‌فصل دوم هوادار به ورزشگاه خواهد آمد. الان به ما گفتند از هفته بعد هواداران می‌آیند. واقعاً جای آنها در ورزشگاه خالی است و امیدوارم هر طور شده از هفته بعد هواداران بیایند تا ما لذت ببریم.

وی در مورد جدایی سیامک نعمتی و حامد پاکدل نیز توضیح داد:

سیامک نعمتی و حامد پاکدل زحمت زیادی کشیدند. مخصوصاً نعمتی که زحمت زیادی کشیده و در دو فینال آسیا حضور داشته است. واقعاً جای او خالی بود. به هر حال فوتبال همین است و اتفاقاتی می‌افتد که آدم باورش نمی‌شود. مطمئنم هر دو بازیکن تصمیم خوبی برای آینده‌شان می‌گیرند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *