بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار تارتار و ناگهان گل برای پرسپولیس! (عکس)

گلزنی امید عالیشاه برابر ذوب آهن علیرغم تذکرات مهدی تارتار به شاگردانش

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ | ۲۱:۵۷
مهدی تارتار

لحظاتی پیش از گل برتری پرسپولیس، مهدی تارتار به مدافعان تیمش از این بابت هشدار داده بود. اما باز هم این تیم گل دریافت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لحظاتی پیش از گل برتری پرسپولیس، مهدی تارتار به مدافعان تیمش از این بابت هشدار داده بود.

به گزارش پارس فوتبال، شاگردان تارتار پس از یک نیمه نمایش سرسخت و 25 دقیقه مقاومت تحت فشار حملات پرسپولیس، سرانجام روی یک ضربه ایستگاهی گل خورد و با همین گل، بازی را از دست داد.

نکته جالب اینکه در لحظه پیش از گل، امید عالیشاه که روی ارسال سروش رفیعی و ضربه سر این بازیکن به ثمر رسید، مهدی تارتار به بازیکنانش هشدار داد که در یارگیری وسواس بیشتری داشته باشند که درغیر این صورت ممکن است این توپ وارد دروازه شود.

اما در لحظه ارسال توپ، آرمان اکوان مدافع تیم ذوب‌آهن نتوانست همراه با امید عالیشاه حرکت خود را ادامه دهد و عالیشاه از او جلو افتاد و توانست باوجود قد و قامت کوتاه، ضربه سر را بزند.

مهدی تارتار

بعد از این گل هم مهدی تارتار به‌شدت از اشتباه مدافع خود عصبانی شد و او را از این بابت ملامت کرد.

همین گل باعث شد تا ذوب‌آهن که فرصت چندانی هم برای گلزنی نداشت، جلو بیفتد و در ادامه پرسپولیس موقعیت‌های بیشتری را هم به‌دست آورد و می‌توانست گل‌های بیشتری بزند.

شاید اگر در این ضربه ایستگاهی آرمان اکوان تمرکز بیشتری داشت و به نکات موردنظر کادر فنی عمل می‌کرد، دروازه ذوب‌آهن بسته می‌ماند و این تیم به یک امتیاز می‌رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *