بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه سنگین اسطوره استقلال به تیم ساپینتو

بهمن طهماسبی : با این نتایج استقلال از قهرمانی دور می‌ شود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۵
بهمن طهماسبی پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

بهمن طهماسبی پیشکسوت استقلال گفت : استقلال داشت خوب بازی می‌کرد اما گلی که استقلال خورد، گل بدی بود اما در کل بازی خوبی بود پس از این گل، استقلال موقعیت‌سازی داشت اما از فرصت‌های خود استفاده نکرد و با این نتایج استقلال از قهرمانی دور می‌ شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهمن طهماسبی پیشکسوت استقلال درباره پیروزی ۲ بر یک آبی‌پوشان پایتخت مقابل سپاهان در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:

بازی خوبی بود اما نمی‌دانم چطور پنالتی استقلال گرفته نشد. پنالتی سپاهان درست بود. بالاخره از استقلال یک بازی خوب و شاداب دیدیم. سپاهان تیم خوبی بود و در همه پست‌ها بازیکنان توانمندی دارد.

او در ادامه درباره عملکرد فنی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد:

استقلال داشت خوب بازی می‌کرد اما گلی که استقلال خورد، گل بدی بود اما در کل بازی خوبی بود. پس از این گل، استقلال موقعیت‌سازی داشت اما از فرصت‌های خود استفاده نکرد. این فوتبال است و اگر از موقعیت‌های خود استفاده نکنید، این نتیجه رقم می‌خورد. با این نتایج، استقلال از قهرمانی دور می‌شود.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال درباره شرایط باشگاه استقلال گفت:

یکسری مشکلات داخل باشگاه وجود دارد. باید باشگاه استقلال بخواهد که مشکلات را برطرف کند و باید شرایط درستی در باشگاه صورت بگیرد تا مدیریت و تیم در روند خوبی قرار بگیرند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *