بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام ویژه اسطوره پرسپولیس برای سرمربی سرخ ها

بهنام طاهرزاده : یحیی گل‌ محمدی تصمیمات فنی و به موقعی را در پرسپولیس اتخاذ کرد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۰
بهنام طاهرزاده پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

بهنام طاهرزاده پیشکسوت پرسپولیس گفت : یحیی گل‌ محمدی تصمیمات فنی و به موقعی را اتخاذ کرد و مدیریت مناسبی نسبت به وضعیت تیم داشت و یکی از این تصمیمات اعتماد به جوان‌ترها بود که در دیدارهای اخیر امتیازات مهمی را از تیم‌های قدرتمند کسب کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهنام طاهرزاده پیشکسوت پرسپولیس درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت:

با رفتن لوکادیا و وجود برخی از حواشی پیرامون تیم، وضعیت پرسپولیس آنچنان خوب نبود، اما بعد از قرار گرفتن در صدر جدول نیم فصل اول لیگ برتر، هم اکنون شرایط ایده‌آل بوده و هواداران خیال‌شان راحت است. یحیی گل‌ محمدی تصمیمات فنی و به موقعی را اتخاذ کرد و مدیریت مناسبی نسبت به وضعیت تیم داشت. یکی از این تصمیمات اعتماد به جوان‌ترها بود که در دیدارهای اخیر امتیازات مهمی را از تیم‌های قدرتمند کسب کرد.

وی در مورد دیدار هفته شانزدهم پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اصفهان عنوان کرد:

ذوب‌آهن تیم خوبی است و همیشه تیم‌های مهدی تارتار مقابل پرسپولیس خوب نتیجه گرفته‌اند. ذوب‌آهن تیم سرسختی است که به راحتی شکست نمی‌خورد و سیستم دفاع تیمی آنها مستحکم است. بر همین اساس پرسپولیس برای ادامه روند پیروزی‌هایش کار سختی را مقابل این تیم خواهد داشت. همچنین این تیم در ضدحملات بسیار زهردار عمل می‌کند و باید در مقابل ذوب‌آهن با تمرکز بالا به میدان رفت.

کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که چرا تیم‌های لیگ برتری فوتبال زیبا و رو به جلو را به نمایش نمی‌گذارند، تصریح کرد:

مربیان تیم‌ها هیچ حاشیه امنیتی ندارند تا بتوانند فوتبال تماشاگرپسندی را از خود ارائه بدهند، بر همین اساس فقط به فکر دفاع کردن و گل نخوردن هستند تا در پایان کار شکست نخورند. اگر نتایج مطلوب از سوی تیم به دست نیایید مدیران باشگاه، مربیان را اخراج می‌کنند. بدین ترتیب مربی ابتدا به فکر نتیجه است تا همچنان در سمت خود باقی بماند و از این رو تاکتیکی برای بازی زیبا ندارد تا مردم هم از دیدن فوتبال لذت ببرند.

وی ادامه داد:

وقتی رقابت‌های لیگ‌های اروپایی را می‌بینید، مربیان ابتدا به فکر گل زدن و ارائه فوتبال‌های زیبا از تیم‌شان هستند. اگر مربیان سعی کنند تا فوتبال تهاجمی و رو به جلو به نمایش بگذارند به طور حتم فوتبال هر کشوری رشد و پیشرفت چشم‌گیری خواهد داشت. قطعاً رشد فوتبال باشگاهی روی تیم ملی هم تأثیر مثبت خواهد گذاشت.

طاهرزاده در خصوص اینکه پرسپولیس حاشیه امنی در جدول لیگ برتر دارد، گفت:

تیم‌های گل‌گهر، سپاهان و استقلال این فصل تیم‌هایی هستند که برای قهرمانی سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌اند و در تعقیب پرسپولیس هستند. این تیم‌ها بالانشین جدول، فوتبال رو به جلو و تهاجمی را از خودشان به نمایش می‌گذارند و پرسپولیس مقابل این تیم‌ها نتایج دلخواه و مدنظرش را می‌گیرد. پرسپولیس در بازی‌های ۶ امتیازی، پیروزی‌های خوبی به دست آورده است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد:

کار سخت پرسپولیس مقابل تیم‌های تدافعی است که دنبال تک امتیاز هستند. پرسپولیس مقابل تیم‌های بالای جدول خوب نتیجه گرفته است و به طور حتم با ادامه این روند می‌تواند به قهرمانی دست پیدا کند. ضمناً با تدابیر و تمهیدات یحیی گل‌محمدی در نیم فصل دوم هم نقاط ضعف تیم فوتبال پرسپولیس برطرف خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *