بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دیدار آرژانتینی در ریاض: مسی در آغوش گایاردو + عکس

خوش و بش جالب لیونل مسی و مارسلو گایاردو در حاشیه دیدار پاری سن ژرمن و منتخب ریاض

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ | ۹:۱۳
خوش و بش جالب لیونل مسی و مارسلو گایاردو

لیونل مسی و مارسلو گایاردو شب گذشته در حاشیه دیدار پی‌اس‌جی و منتخب ریاض همدیگر را صمیمانه در آغوش گرفتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیونل مسی و مارسلو گایاردو شب گذشته در حاشیه دیدار پی‌اس‌جی و منتخب ریاض همدیگر را صمیمانه در آغوش گرفتند. اما در این گپ دوستانه چه جملاتی بین آنها رد و بدل شد؟

به گزارش پارس فوتبال، مارسلو گایاردو، سرمربی سابق ریورپلاته، و یکی از مربیان مشهور فوتبال آرژانتین دیشب هدایت تیم منتخب ریاض را بر عهده داشت که از ترکیبی از بازیکنان تیم‌های النصر و الهلال تشکیل شده بود و کریستیانو رونالدو، ستاره بی‌ چون و چرای این روزهای النصر را در ترکیب خود داشت.

در آن‌سوی میدان پاری‌ سن‌ ژرمن حضور داشت که برای انجام یک بازی دوستانه با تیم تحت هدایت گایاردو به عربستان آمده بود. تیمی پرستاره که بزرگ‌ترین ستاره‌اش لیونل مسی بود؛ کاپیتان آرژانتین، قهرمان فعلی دنیا.

خوش و بش جالب لیونل مسی و مارسلو گایاردو

در میانه مسابقه مسی و گایاردو در کنار خط با هم روبرو شدند و یکدیگر را در آغوش گرفتند. این دو آرژانتینی در همان حال مدتی با هم صحبت کردند. مشخص بود که گایاردو بعد از درخشش بی‌نظیر مسی در تیم ملی کشورش از دیدار او خوشحال است و نمی‌خواهد فرصت گفت‌وگوی مستقیم با لئو را از دست بدهد.

این تصویر زمانی مخابره شد که مسی در نیمه دوم مسابقه تعویض شد و در حال ترک زمین بود. اما گایاردو به مسی چه گفت؟ رسانه‌های آرژانتینی می‌گویند سرمربی اهل کشورشان ابتدا به مدت چند ثانیه مسی را به آغوش گرفته و سپس چند کلمه‌ای با او صحبت می‌کند. گایاردو از لئو به خاطر همه کارهایی که برای آلبی‌سلسته کرده تشکر می‌کند و سپس قهرمانی در جام جهانی قطر را به او تبریک می‌گوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *