بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اعتراض شدید مس رفسنجان به حکم کمیته انضباطی

علی حیدر رضایی : اقدام کمیته انضباطی در انتخاب زمان اعلام محرومیت دو بازیکن اصلی تیم ما منطقی نیست

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۸
مس رفسنجان

سرپرست باشگاه مس رفسنجان می‌گوید اقدام کمیته انضباطی در انتخاب زمان اعلام محرومیت دو بازیکن اصلی این تیم منطقی نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرپرست باشگاه مس رفسنجان می‌گوید اقدام کمیته انضباطی در انتخاب زمان اعلام محرومیت دو بازیکن اصلی این تیم منطقی نیست.

به گزارش پارس فوتبال، ساعاتی پیش حکم دیدار استقلال و مس رفسنجان در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد و براین اساس دو بازیکن اصلی نارنجی‌پوشان رفسنجانی که میثم تیموری و مهرداد رضایی هستند، ضمن جریمه نقدی با دو جلسه محرومیت هم مواجه شدند. محرومیت‌هایی که در حکم کمیته انضباطی به دلیل اخراج از مسابقه اعلام شده، اما در جریان مسابقه اثری از این درگیری دیده نشد.

به همین دلیل تماسی با علی حیدر رضایی سرپرست مس رفسنجان برقرار کردیم تا در چند و چون ماجرا قرار بگیریم.

این گفتگو را در ادامه بخوانید.

سرپرست مس رفسنجان حرف‌هایش را با اشاره به اتفاقاتی که منجر به محرومیت میثم تیموری و مهرداد رضایی پس از سوت پایان مسابقه و در راهروی ورزشگاه آزادی شده را اینطور توضیح داد:

در هفته چهاردهم بازی با استقلال اتفاقی بعد از سوت پایان بازی رخ داد. بعد از سوت پایان بازی‌ زمانی که تیم‌ها در حال رفتن به رختکن بودند. یکی از پیشکسوتان تیم فوتبال مس که می‌توانم بگویم پدر فوتبال رفسنجان است، معمولا به همراه تیم برای دیدن بازی‌های تیم می‌آید. بچه‌های تیم هم احترام خاصی برای او قائل هستند و بزرگتر ماست.

او درباره اصل درگیری توضیح داد:

مثل اینکه در تونل ورزشگاه آزادی بچه‌های ما در حال رفتن به رختکن بوده‌اند که یکی از افراد یگان ویژه در تلاش برای بیرون کردن پیشکسوت ما از زمین بوده است. بچه‌ها می‌گویند پیشکسوت مس را هل می‌دادند و بعد از آن بچه‌ها می‌روند و اعتراض می‌کنند. می‌گویند این بزرگ و پیشکسوت ماست. آن بنده خدا هم مثل اینکه لباس فرم نداشته و لباس شخصی داشته است.

سرپرست مس ادامه داد:

من اصلا کاری به این مسائل ندارم ولی من بعد از این اتفاقات به اتاق آنها رفتم و عذرخواهی کردم. ناظر بازی هم بود. آنها هم گفتند ایرادی ندارد و به صورت لفظی به من رضایت داد.

بخش دیگری از صحبت‌های رضایی درباره زمان اعلام حکم بود اضافه کرد:

حالا هفته چهاردهم و پانزدهم و یک بازی جام حذفی تمام شده و امروز که کمتر از 24 ساعت به بازی هفته شانزدهم ما باقی مانده به یکباره حکمی بالا می‌آید که دو بازیکن مس رفسنجان محروم هستند. هر کدام هم دو جلسه به همراه جریمه نقدی. این همه بی اخلاقی در فوتبال ایران می‌شود کسی توجهی ندارد. بعد این همه زمان گذشته است و حالا و در فاصله 24 ساعت مانده به بازی ما حکم می‌دهند.

او سپس به زمان انتشار خبر پرداخت:

ساعت 15:57 عصر در سایت فدراسیون این خبر بالا می‌آید و چند دقیقه بعد به ما می‌رسد. کجای دنیا 24 ساعت قبل بازی یک ماجرای مربوط به سه هفته قبل را اینگونه حکم می‌دهند. مربی و بازیکن من شوکه شده‌اند. چه کسی قرار است به این موضوع رسیدگی کند؟ چرا اینقدر اهمال کاری می‌شود. ما شهرستانی هستیم که باشیم. یعنی همه جا به ما باید ظلم شود؟ یعنی اگر این اتفاق برای تیم‌های پرهوادار رخ می‌داد آیا ۲۴ ساعت قبل بازی به آنها اعلام می‌کردند و آیا اصلا چنین حکمی می‌دادند؟ اگر می‌خواهید محروم کنید 48 ساعت قبل به باشگاه نامه بزنید که مثلا این نفرات محروم شده‌اند. نه اینکه اینطور اطلاع رسانی شود. فکر می‌کنم ناظر بازی هنوز خبر نداشته باشد. یک برخورد عامیانه شده است و اینطور برخورد می‌کنند.

حیدررضایی در ادامه با انتقاد از شیرازی رئیس هیئت فوتبال تهران و کارمندانش حرف‌هایش را از سر گرفت:

به گفته ناظر بازی بازی آقای شیرازی رئیس هیئت فوتبال گزارش بازی را نوشته. اینکه بازیکنان تیم مس به کارمند هیئت فوتبال استان تهران بی‌احترامی کرده‌اند. اصلا کارمند هیئت فوتبال استان تهران چه کاره بوده که به تونل آمده و می‌خواسته کسی را بیرون کند! مگر وظیفه هیئت فوتبال بیرون کردن از تونل‌ها است؟! مگر یگان ویژه آنجا نبوده است؟! ما همانجا با یگان ویژه صحبت کردیم. گفتند بچه‌های شما بحثی داشته‌اند. من هم عذرخواهی کرده‌ام. اصلا همه این‌ها درست ولی چطور 24 ساعت قبل این خبر را اعلام می‌کنید؟! فکر می‌کنم فدراسیون فوتبال ما خیلی جاهایش باید مدیریت شود و نظارت بیشتری داشته باشد. خواهش می‌کنم از آقای تاج و دبیرکل بیایند و ببینند. چرا حق ما باید ضایع شود؟! فردا تیم من و مربی من باید با دست خالی وارد زمین شود. دو بازیکن اصلی را باید کنار بگذارد. آن هم دو جلسه محرومیت. جالب اینکه می‌نویسند قابل تجدید هم هست ولی شما وقتی نمی‌گذارید که ما اعتراض کنیم.

او سپس درباره انشای حکم کمیته انضباطی که از کلمه “اخراج” برای میثم تیموری و مهرداد رضایی استفاده کرده، گفت:

اصلا حرف ما همین است. آنها اصلا نفهمیده‌اند چه اتفاقی افتاده است. الان ما باید چه کاری انجام بدهیم. مربی ما نمی‌داند که حتی با تعلیق حکم می‌تواند از بازیکنش استفاده کند یا خیر.

فردا هم پنج شنبه است و فکر می کنم فدراسیون و سازمان لیگ تعطیل هستند.

حیدررضایی در واکنش به این سوال که باشگاه مس رفسنجان چه درخواستی دارد، اینطور پاسخ داد:

درخواست ما این است که اول از هر چیزی گزارش ناظر بازی برایشان اهمیت داشته باشد، نه مسئول هیئت فوتبال استان تهران. مورد دوم هم اینکه درست است نامه‌ای چند روز قبل به باشگاه در این مورد فرستادند و ما هم دفاعیه ارائه کردیم، اما سوال ما این است که چرا 24 ساعت قبل حکم صادر می‌کنند. سه هفته وقت داشته‌اند، چرا زودتر کمیته تشکیل نداده‌اند؟! خیلی بدتر از این برخوردها را ما خودمان دیده‌ایم. اتفاقی وحشتناک‌تر از این‌ها را دیده‌ایم، اما نه محرومیتی در کار بوده و نه جریمه. به من حق بدهید که مشکوک باشم.

سرپرست مس حرف هایش را اینگونه خاتمه داد:

اول از هر چیزی باید این را در نظر گرفت که این اتفاق، اتفاق خاصی نبوده است. دوم اینکه آنها براساس گزارش ناظر بازی عمل کرده‌اند یا فرد دیگری و سوم هم اینکه چرا اینقدر دیر رای اعلام می‌شود و در چند هفته اخیر حکمی صادر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *