بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شوک به رفسنجان‌، دو ستاره محروم شدند

محرومیت یک جلسه ای بهزاد غلامپور و دو جلسه ای مهرداد رضایی و میثم تیموری پس از دیدار استقلال و مس رفسنجان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۲
اعلام رای کمیته انضباطی دیدار استقلال - مس رفسنجان

پیش از شروع دور برگشت بازی های لیگ برتر کمیته انضباطی پیرامون اتفاقات رخ داده در بازی استقلال – مس رای خود را صادر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیش از شروع دور برگشت بازی های لیگ برتر کمیته انضباطی پیرامون اتفاقات رخ داده در بازی استقلال – مس رای خود را صادر کرد.

به گزارش پارس فوتبال، این بازی در استادیوم آزادی تهران با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت که درگیری ابراهیم صادقی مربی تیم مس رفسنجان و بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های تیم استقلال از حواشی آن بود. اتفاقاتی که در بین دو نیمه رخ داد و استارت آن از جایی خورد که محمد ربیعی با سوت پایان نیمه اول به داور گفت؛ باید برای تیم او پنالتی می گرفته و ریکاردو ساپینتو هم همین لحظه معترض شد و معقتد بود استقلال از داور پنالتی طلب کار است. در ادامه ورود دستیاران دو سرمربی به ماجرا اتفاقات ناشایستی را رقم زد. این در حالی بود که پیش از شروع نیمه دوم مربیان دو تیم با هم خوش و بش گرمی داشتند.

اما در رای صادره از سوی کمیته انضباطی این چنین آمده است:

دوتیم استقلال تهران و مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر برگزار و از سوی بهزاد غلامپور، مربی تیم استقلال تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به 400 میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت تعلیقی تا پایان فصل مسابقات محروم شد. این رای از حیث جریمه قابل تجدید نظر است. ابراهیم صادقی، مربی تیم مس رفسنجان به دلیل رفتار غیرورزشی در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، به پرداخت 400 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

در ادامه این رای این چنین آمده است:

مهرداد رضایی، بازیکن تیم مس رفسنجان به خاطر رفتار غیرورزشی در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است. هم چنین میثم تیموری، بازیکن تیم مس رفسنجان به دلیل رفتار غیرورزشی در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، از همراهی تیم خود 2 جلسه محروم است و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *