بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

علی کریمی و استقلال شدنی است ؟

پیشنهاد فتح الله زاده به علی کریمی برای بازگشت به استقلال

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۵
علی کریمی

آیا هافبک دفاعی کایسری اسپور ترکیه خرید بزرگ استقلال در نیم فصل لقب خواهد گرفت؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی کریمی هافبک سابق و ملی‌پوش آبی‌ها که در عضویت کایسری اسپور ترکیه قرار دارد، پس از پشت سرگذاشتن مصدومیت علاوه بر رسیدن به پیراهن تیم ملی در لیگ ترکیه هم شرایط خوبی را تجربه کرد و حالا مورد توجه ریکاردو ساپینتو قرار گرفته است.

این هافبک دفاعی باتجربه که در ابتدای فصل هم مورد توجه استقلال قرار گرفت اما با توجه به قراردادی که با کایسری اسپور ترکیه داشت و همچنین تلاش برای قرار گرفتن در لیست نهایی تیم ملی فوتبال ایران ترجیح داد تا در ترکیه بماند. حالا خبر رسیده در نقل و انتقالات زمستانی او بار دیگر مورد توجه آبی‌های پایتخت قرار گرفته است.

اما گفته می‌شود این بازیکن به مدیران استقلال اعلام کرده است برای بازگشت به جمع آبی‌ها یک شرط ویژه دارد و اگر مدیران استقلال این شرط او را قبول کنند این احتمال وجود دارد در ادامه فصل شاهد حضور این هافبک بازیساز و توانمند در استقلال باشیم.

یک روایت تایید نشده وجود دارد. اینکه علی کریمی به استقلالی‌ها پیام داده است دستمزدی که از کایسری اسپور در ترکیه دریافت می‌کند را برای حضور در استقلال طلب خواهد کرد و اگر علی فتح الله زاده بتواند این شرط کریمی را محقق کند احتمال بازگشت این هافبک دفاعی و ملی‌پوش به استقلال زیاد خواهد بود. البته باید دید علی کریمی در صورت تایید پیشنهاد استقلال، چه واکنشی به این ماجرا خواهد داشت و رقم پیشنهادی خودش و مدیربرنامه اش به باشگاه استقلال چقدر خواهد بود.

پیش از این علی فتح‌الله‌زاده درباره شایعه جذب کریمی در نقل و انتقالات زمستانی به رسانه‌ها گفته بود:

“اگر بتوانیم او را جذب کنیم اتفاق بسیار خوبی است، اما باید بتوانیم شرایط حضورش در استقلال را فراهم کنیم.”

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *