بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش معنادار اسطوره استقلال به دیدار مقابل سپاهان

شاهین بیانی: ریکاردو ساپینتو به دنبال انتقام از مورایس است

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۹
شاهین بیانی پیشکسوت استقلال درباره این صحبت کرد

شاهین بیانی پیشکسوت استقلال گفت : ریکاردو ساپینتو برای بردن سپاهان انگیزه‌های فوق‌العاده‌ای دارد، او تا اینجای مسابقات دو شکست در کارنامه‌اش ثبت شده است، به تراکتور در لیگ باخت اما در جام حذفی آن را جبران کرد و حالا نوبت سپاهان است تا استقلال انتقام بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاهین بیانی پیشکسوت استقلال با اشاره به بازی استقلال و سپاهان در اولین هفته دور برگشت لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت:

پیروزی استقلال در مقابل سپاهان می‌تواند سرنوشت قهرمانی را به سود این تیم تغییر دهد. استقلال با رقیب جدی خود پیکار خواهد داشت و در بازی‌های بزرگ، تیم برنده با شرایط روانی ویژه‌تری ادامه بازی‌ها را پیگیری می‌کند.

وی افزود:

دو تیم قدرتمند فوتبال ایران بهترین، جذاب‌ترین و زیباترین بازی لیگ را رقم خواهند زد. سپاهان از امتیاز میزبانی برخوردار است و روز سختی برای استقلال در پیش خواهد بود هر چند در طول تاریخ آبی‌ها ثابت کرده‌اند دربازی‌های بزرگ عملکرد مطلوب دارند

کاپیتان پیشین استقلال خاطرنشان کرد:

ساپینتو برای بردن سپاهان انگیزه‌های فوق‌العاده‌ای دارد، او تا اینجای مسابقات دو شکست در کارنامه‌اش ثبت شده است، به تراکتور در لیگ باخت اما در جام حذفی آن را جبران کرد و حالا نوبت سپاهان است تا استقلال انتقام بگیرد.

بیانی تصریح کرد:

سپاهان در خط هافبک و حمله از قدرت ویژه‌ای برخوردار است و ساپینتو باید برای مهار این دو منطقه برنامه داشته باشد، پریسینگ باید از مهاجمان استقلال آغاز شود تا مدافعان این تیم فرصت بازیسازی پیدا نکنند و هافبک‌های آبی‌پوش نیز باید با دوندگی فضا را از هافبک‌های حریف بگیرند، آنها یا توپ را برای سانتر به کناره‌ها می‌برند یا پاس عمقی می‌دهند.

وی تاکید کرد:

استقلال در خط دفاع نفرات خوبی را در اختیار دارد و نباید غیبت محمد حسین مرادمند و عارف غلامی تاثیری در این منطقه داشته باشد. اینکه حریف در بازی با استقلال چند بار فرصت گلزنی به دست آورد اتفاق خوبی نیست و باید این ضعف برطرف شود.

بازیکن پیشین استقلال در پایان گفت:

در بازی‌های بزرگ تیمی برنده از زمین خارج می‌شود که اشتباهات کمتری انجام دهد. استقلال اگر می‌خواهد در این مصاف بیرون از خانه برنده شود باید کمترین اشتباه را در طول ۹۰ دقیقه بازی داشته و در زدن ضربات آخر با تمرکز باشد.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال در جارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت 16:30 روز پنجشنبه در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *