بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام اسطوره پرسپولیس برای ستاره محبوب هواداران سرخ + عکس

حسین بادامکی : محمد عمری کلاس فوتبالی بالایی دارد و من را یاد مهدی طارمی در پرسپولیس می‌ اندازد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۲
حسین بادامکی پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

حسین بادامکی پیشکسوت پرسپولیس گفت : محمد عمری کلاس فوتبالی بالایی دارد و من را یاد مهدی طارمی در پرسپولیس می‌ اندازد و با اضافه شدن عیسی آل‌کثیر قطعا فاز تهاجمی سرخ‌ پوشان قدرتمندتر هم خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسین بادامکی پیشکسوت پرسپولیس در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل ون پارس و صعود به جمع ۱۶ تیم برتر جام حذفی اظهار داشت:

ون پارس تیم بسیار خوبی نشان داد و بر خلاف تصورات کار را برای سرخ پوشان با مشکل مواجه کرد. پرسپولیس خوب بازی کرد و در چند موقعیت بدشانس بود وگرنه می‌توانست در این بازی گل‌های بیشتری نیز به ثمر برساند.

وی افزود:

نبود بیرانوند در این بازی مشهود بود و اگر در زمین حضور داشت قطعاً بازی به ضربات پنالتی نمی‌کشید، اما احمد گوهری بازیکن جوانی است و در این دیدار هم تمام تلاشش را کرد. من به یاد دارم او در دیدارهایی که در چارچوب دروازه پرسپولیس ایستاده بود واکنش‌های خوبی به نمایش گذاشته بود، اما باید به او فرصت دهند تا در آینده به شماره یک پرسپولیس تبدیل شود. مشکلات پرسپولیس در خط حمله به مراتب بهتر خواهد شد. محمد عمری کلاس فوتبالی بالایی دارد و من را یاد مهدی طارمی در پرسپولیس می‌اندازد. با اضافه شدن آل‌کثیر قطعا فاز تهاجمی سرخ‌پوشان قدرتمندتر هم خواهد شد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با نقل و انتقالات سرخ پوشان در بازار زمستانی تصریح کرد:

خوشبختانه پرسپولیس در تمام نقاط بازیکنان آماده‌ای دارد. یحیی گل‌محمدی نسبت به شرایط تیم اشراف دارد و او بهتر می‌تواند درباره نقل و انتقالات تیم اظهار نظر کند. خرید آل‌کثیر وزن بخش هجومی پرسپولیس را بالا خواهد برد و امیدوارم آمادگی او همانند سال‌های قبل باشد و عطش گلزنی‌اش همچنان پابرجا باشد.

وی افزود:

در خط حمله بازیکنانی چون عبدی و پاکدل عملکرد خوبی داشته‌اند. برگشت دیاباته از کمند مصدومیت بهترین خبر بود. در این شرایط با توجه به نرخ ارز خرید بازیکن خارجی به ضرر ما تمام خواهد شد و بهترین کار این است که از بازیکنان ایرانی مخصوصاً جوان‌ها استفاده ببریم. سرمایه‌گذاری روی جوان‌ها در آینده روی روند نتیجه گیری تیم ملی هم تاثیر می‌گذارد و می‌تواند در تورنمنت‌های مختلف ما را در عرصه ملی نیز کمک کنند.

بادامکی در پایان درباره دیدار بعدی پرسپولیس مقابل ذوب آهن در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران خاطرنشان کرد:

ذوب آهن همواره یکی از حریفان سخت پرسپولیس در رقابت‌های مختلف بوده و بازی با این تیم چالش برانگیز بوده است. تیم‌های شهرستانی همواره از انگیزه بالایی مقابل سرخابی های پایتخت برخوردار بوده‌اند و برای کسب نتیجه و خودنمایی، بهترین عملکردشان را به نمایش می‌گذارند. پرسپولیس در میانه میدان بازیکنان خلاقی دارد و می‌توانند با برنامه ویژه از سد ذوب آهن بگذرند. سرخ پوشان بازی رفت را به خوبی پشت سر گذاشتند و امیدوارم این بازی را دست کم نگیرند و با تمام قوا وارد میدان شوند تا همچنان با اقتدار صدر جدول را در اختیار داشته باشند.

حسین بادامکی پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *