بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام خاص اسطوره استقلال برای شاه ماهی جذاب آبی ها + عکس

حمید عزیززاده : اما فرق بازیکنان ایرانی که خودم جزو آنها بودم با بازیکنان خارجی در تفکرات‌ شان است

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۶
حمید عزیززاده پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

حمید عزیززاده پیشکسوت استقلال گفت : من بازیکنی را مثال نمی‌زنم، اما فرق بازیکنان ایرانی که خودم جزو آنها بودم با بازیکنان خارجی در تفکرات‌شان است و ما زود اشباع می‌شویم و تفکرمان حرفه‌ای و بزرگ نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید عزیززاده پیشکسوت استقلال درباره تقابل تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان اصفهان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت:

این، اولین بازی نیم‌فصل دوم است. در حال حاضر تیم‌ها کل خوبی گرفته‌اند و لیگ به جایی رسیده است که می‌توان فهمید کدام تیم‌ها مدعی قهرمانی هستند. دیدار استقلال – سپاهان همیشه از قدیم مهم و حساس بوده است. روی کاغذ نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه اتفاقی می‌افتد و حتی نمی‌توان درصدی برای پیروزی تیمی در نظر گرفت.

وی در ادامه افزود:

به لحاظ جایگاه دو تیم در جدول این بازی اهمیت زیادی دارد و هر تیمی از موقعیت‌هایش استفاده کند می‌تواند نتیجه دلخواه را بگیرد. دو تیم مهره‌های خوبی دارند و اگر بازیکنان دچار حواشی نشوند می‌توان شاهد یک بازی خوب بود.

مدافع پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان با اشاره به وضعیت آبی‌پوشان یادآور شد:

استقلال پارسال قهرمان شد و چند رکورد منحصربه‌فرد زد. تیم مجیدی یکدست بود و برنامه داشت. امسال اما تغییراتی در کادر فنی و بازیکنان این تیم به وجود آمد، با این وجود تیم روند بدی نداشته است و اگر از حواشی دور باشد می‌تواند جزو مدعیان اصلی قهرمانی باشد. به اعتقاد من آنهایی که مدعی هستند خون و ریشه‌شان از استقلال است باید از حاشیه‌سازی دست بردارند و بگذارند تیم با آرامش کارش را انجام دهد. استقلال مربی و بازیکنان خوبی دارد و هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است که این همه حرف و حدیث ایجاد می‌شود.

عزیززاده بار دیگر به دیدار سپاهان و استقلال اشاره کرد و گفت:

این بازی همیشه جزو بازی‌های بزرگ ایران بوده است. شاید خیلی‌ها دربی پایتخت را مثال بزنند، اما از گذشته بازی‌های استقلال و سپاهان حساسیت زیادی داشته است. امسال هر دو تیم سرمربی پرتغالی دارند و می‌توان انتظار بازی جذابی را داشت. به قول قدیمی‌ها این بازی شش امتیازی است.

وی همچنین راجع به درخشش مهدی قایدی در بازی با تراکتور تبریز در جام حذفی خاطر نشان کرد:

من بازیکنی را مثال نمی‌زنم، اما فرق بازیکنان ایرانی که خودم جزو آنها بودم با بازیکنان خارجی در تفکرات‌شان است. ما زود اشباع می‌شویم و تفکرمان حرفه‌ای و بزرگ نیست. وقتی بازیکن تفکراتش حرفه‌ای باشد دچار نوسان نمی‌شود. بازیکنانی نیز داشته‌ایم که سال‌ها در رده باشگاهی، اروپا و تیم ملی کشورمان بازی کرده‌اند. آنها مثال خوبی برای سایر بازیکنان هستند. مهمترین دلیل نوسان بازیکن ایرانی در تفکراتش است.

حمید عزیززاده پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *