بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش پیشکسوت فرانسه به توئیت امباپه در حمایت از زیدان + عکس

بیسنته لیزارازو : توییت حمایتی امباپه درباره زیدان تمام فرانسه را احساساتی کرد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۷
بیسنته لیزارازو

بیسنته لیزارازو ستاره سابق فرانسه معتقد است توییت حمایتی امباپه در مورد زیدان نقش مهمی در عقب نشینی رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بیسنته لیزارازو ستاره سابق تیم ملی فرانسه، معتقد است توییت حمایتی سریع کیلیان امباپه در مورد زیدان نقش مهمی در عقب نشینی و عذرخواهی رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه داشت.

به گزارش پارس فوتبال، تنها چند ساعت بعد از اعلام خبر تمدید قرارداد دیدیه دشان با فدراسیون فوتبال فرانسه، نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون، گفت که هر گونه تماس و مذاکره با زیدان برای جانشینی دشان را تکذیب می کند:

آیا زیدان سعی کرد با من تماس برقرار کند؟ البته که نه! چون تلفن را جواب نمی دادم.

همین اظهارنظر تند بود که ستاره جوان فرانسه را به اعتراض و حمایت از زیزو واداشت. کیلیان امباپه توییت کرد:

زین الدین زیدان یعنی خود فرانسه، ما به اسطوره های خود این گونه بی احترامی نمی کنیم.

بیسنته لیزارازو

پس از آن موج حمایت فرانسوی ها از زیدان شروع شد تا جایی که لوگرائه عقب‌نشینی و عذرخواهی کرد. بیسنته لیزارازو در این رابطه گفت:

حرف‌های لوگرائه علیه زیدان شرم‌آور بود. زیدان بهترین بازیکن تاریخ فرانسه است. میشل پلاتینی در دهه 80 بهترین بود ولی با ظهور زیدان و افتخاراتی که برای فرانسه کسب کرد، دیگر جای بحثی نیست که او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال فرانسه است. زیدان به فرانسه همه چیز داد و در رقابت های باشگاهی نیز به همه افتخارات با یوونتوس و رئال رسید. زیدان در مربیگری نیز بی نظیر کار کرده و رکورد هت‌تریک قهرمانی چمپیوزلیگ با رئال را در اختیار دارد که تکرارش شاید غیرممکن باشد. معتقدم آن توییت حمایتی سریع امباپه هم بسیار موثر بود و همه فرانسوی ها را احساساتی کرد.

بیسنته لیزارازو

لیزارازو ادامه داد:

من از زمان فوتبالم با لوگرائه برخورد داشتم و او کارهای بزرگی برای فرانسه انجام داده ولی او در سال های اخیر تبدیل به انسانی متفاوت شده و دیگر نمی شناسمش. زیدان حق دارد بخواهد مربی تیم ملی فرانسه شود. دشان سال هاست مربی فرانسه است و بهترین نتایج را کسب کرده ولی برای زیدان چیزی مهمتر از هدایت تیم ملی کشورش نیست ولی حالا باید بیشتر منتظر بماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *