بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیشنهاد جذاب دورتموند برای حفظ ستاره 18 ساله

کهل : ما یک پیشنهاد بسیار جذاب به یوسف موکوکو ارائه کرده ایم که در دورتموند بماند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۲
یوسف موکوکو

طبق اعلام مدیرورزشی دورتموند، باشگاه پیشنهاد جذابی به یوسف موکوکو ارائه کرده است او همچنین از پایان قرارداد دو ستاره خبر داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طبق اعلام مدیرورزشی دورتموند، باشگاه پیشنهاد جذابی به یوسف موکوکو ارائه کرده است او همچنین از پایان قرارداد دو ستاره خبر داد.

به گزارش پارس فوتبال، مذاکره برای تمدید قرارداد یوسف موکوکو، ستاره جوانی که قراردادش تابستان امسال با دورتموند به پایان می رسد، هفته هاست به موضوع نقل و انتقالاتی مهم باشگاه آلمانی تبدیل شده است. سباستین کهل در گفت و گوی اخیر خود با کیکر از ارائه پیشنهادی جدید به بازیکن جوان دورتموند خبر داد که چند باشگاه مطرح اروپایی اخیرا خواهان جذب او بودند.

او در این رابطه گفت:

ما یک پیشنهاد بسیار جذاب به موکوکو ارائه کرده ایم که به او فضای پیشرفت زیادی می دهد. به نظرم این می تواند نظر او را جلب کند و یوسف آن را پذیرفته و به دورتموند متعهد بماند. در غیر این صورت ما راه خود را خواهیم رفت.

کهل تاکید کرد:

من دوست دارم او دورتموند را برای ادامه فوتبالش انتخاب کند زیرا او هنوز جا برای پیشرفت دارد و من پتانسیل بالایی در این بازیکن می بینم. البته برای ما به عنوان یک باشگاه، محدودیت هایی وجود دارد و ما آنها را اعلام کرده ایم. حالا همه چیز به تصمیم نهایی خود بازیکن بستگی دارد.

کهل اعلام کرد که از یوسف موکوکو و مشاورانش خواسته شده تا پیش از بازی بعدی دورتموند تصمیم نهایی خود را اعلام کنند تا این بازیکن با تمرکز کامل، همه توان خود را در بازی های آتی وقف دورتموند کند.

مدیر ورزشی دورتموند در پایان بار دیگر به این نکته اشاره کرد که این باشگاه تمایل دارد تا یوسف را نگه دارد. او افزود:

موکوکو بازیکن بسیار خوبی است. او تقریبا هفت سال اینجا حضور داشت و کنار ما فوتبال را آموزش دیده و رشد کرد تا تبدیل به بازیکنی حرفه ای و ملی شود. باشگاه برای تمدید قرارداد او ماه ها است که تلاش می کند.

قرارداد این بازیکن 18 ساله تنها قراردادی نیست که کمتر از شش ماه دیگر به پایان می رسد. کهل تاکید کرد که علاوه بر این بازیکن جوان، شخصا با تمامی بازیکنانی که قراردادشان در آستانه اتمام است، صحبت کرده است. در میان این بازیکنان می توان به رویس و هوملس اشاره کرد که به گفته مدیرورزشی دورتموند، هوملس ترجیح می دهد فعلا تصمیم گیری در مورد آینده را به بعد موکول کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *