بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

علی بیرو این هفته به پرسپولیس ۱۴۰۰ می‌رسد!

علیرضا بیرانوند در آستانه ثبت یازدهمین کلین شیت فصل در پرسپولیس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۸
علیرضا بیرانوند در آستانه ثبت یازدهمین کلین شیت فصل در پرسپولیس

علیرضا بیرانوند با ثبت کلین‌شیت مقابل ذوب‌آهن به مجموع کلین‌شیت‌های پرسپولیس در فصل گذشته می‌رسد. او در حال حاضر 10 کلین شیت کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا بیرانوند با ثبت کلین‌شیت مقابل ذوب‌آهن به مجموع کلین‌شیت‌های پرسپولیس در فصل گذشته می‌رسد.

به گزارش پارس فوتبال، پرسپولیس در این فصل تحول زیادی در سبک بازی و نفراتش ایجاد کرده و نکته بسیار قابل توجه و ارزشمند این فصل سرخ‌ها عملکرد خوب آنها در خط دفاعی و کم گل خوردن است.

علیرضا بیرانوند نقش پررنگی در قهرمانی نیم فصل پرسپولیس ایفا کرده است. او در این فصل، طی پانزده بازی، ده بار دروازه خود را بسته نگه داشته و تنها ۶ گل خورده است. او همچنین در بازی جام حذفی این تیم با مهار دو پنالتی سبب صعود تیمش شد.

جالب اینکه علیرضا بیرانوند با ثبت کلین‌شیت در بازی هفته شانزدهم مقابل ذوب آهن می‌تواند به آمار کلین‌شیت‌های پرسپولیس در لیگ بیست‌ویکم برسد!

سرخ‌ها فصل پیش که نایب قهرمان شدند و پس از پنج فصل قهرمانی را به رقیب سنتی واگذار کردند در طول لیگ از سه دروازه‌بان یعنی حامد لک، بوژیدار رادوشویچ و احمد گوهری استفاده کردند که هر سه آنها در مجموع ۱۱ بار دروازه پرسپولیس را در طول فصل بسته نگه داشتند. حال بیرو با ثبت یک کلین‌شیت در همین ابتدای نیم فصل دوم می‌تواند به رکورد سه دروازه‌بان فصل قبل تیمش برسد.

سرخ‌ها در فصل گذشته ۲۱ بار گل خوردند و اگر آمار خوب دفاعی پرسپولیس در نیم فصل دوم هم تکرار شود مسیر قهرمانی برای تیم یحیی بسیار هموار خواهد بود‌. البته در ثبت آمار بهتر پرسپولیس در این فصل زوج موفق گولسیانی و پورعلی‌گنجی نیز موثر بوده‌اند و همچنین اضافه شدن دانیال اسماعیلی‌فر به دفاع راست وضعیت سمت راست خط دفاعی قرمزها را بهتر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *