بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ورود و خروج بازیکن در استقلال، ممنوع

عدم فعالیت نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال در پنجره زمستانی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۳
عدم فعالیت نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال در پنجره زمستانی

چند روزی است که پنجره زمستانی در فوتبال ایران باز شده و تیم ها می توانند بازیکن جدید اضافه کنند. اما استقلال فعلا قصدی برای این کار ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چند روزی است که پنجره زمستانی در فوتبال ایران باز شده و تیم ها بر اساس قوانین حاکم بر نقل و انتقالات حتی در صورت نداشتن جای خالی می توانند بازیکن جدید به ترکیب اضافه کنند. اما استقلال فعلا قصدی برای این کار ندارد.

به گزارش پارس فوتبال، پیش بینی می شد استقلال با وجود ترافیک در همه خطوط یکی از تیم های فعال در این زمینه باشد. به این خاطر تیمی که بسته شده توسط باشگاه بوده نه ریکاردو ساپینتو و از همه مهمتر اینکه استقلال 5 امتیاز از پرسپولیس عقب افتاده و بدین معنی است برای تقویب حتما باید بازیکن جدید به خدمت بگیرد.

اینکه استقلال با هیچ بازیکنی قرارداد امضاء نکرده طبیعی است. به این خاطر که پنجره این تیم بسته است و مادامی که این پنجره باز نشود، هیچ بازیکنی ریسک قرارداد با استقلال را به جان نمی خرد. اما اینکه استقلال لیست خروج هم ندارد در نوع خود جالب است. با وجود نیمکت نشینی چند بازیکن شاخص و اینکه برخی از بازیکنان هم کمتر مورد توجه ریکاردو ساپینتو قرار می گیرند، هیچ بازیکنی در روزهای اخیر برای گرفتن رضایتنامه و ملحق شدن به تیم جدید به دفتر باشگاه استقلال مراجعه نکرده و همه بازیکنان در تمرین حاضر می شوند.

یکی از بازیکنانی که تصور می شد، اردوی تیم آبی را برای حضور در یک تیم جدید حتی به عنوان بازیکن قرضی ترک کند،علیرضا رضایی بود. دروازه بان تیم استقلال که قبلا در تیم پیکان نشان داد، دروازه بان خوبی است و حتی در دوره فرهاد مجیدی هم با بازی در مسابقات حذفی توانمندی خود را به رخ کشید. اما او در مصاحبه ای صریح گفت از حضور در استقلال راضی است و به رقابت ادامه می دهد. آمانوف دیگر بازیکنی بوده که گفته شده از نیمکت نشینی در استقلال خسته شده است و در پنجره زمستانی به طور حتم اردوی تیم آبی را ترک خواهد کرد، اما او هم اینروزها یکی از بازیکنان حاضر در اردوی تیم استقلال است. یکی دو ماه پیش گل گهر به عنوان مقصد بعدی آمانوف نام برده شد اما با باز شدن پنجره زمستانی فعلا درخواستی برای جذب آمانوف از سوی دیگر باشگاه ها به باشگاه استقلال نرفته است.

در مورد سجاد شهبازاده، آقای گل لیگ برتر در سپاهان که هنوز در استقلال موفق به گلزنی نشده، اخباری مبنی بر جدایی از تیم آبی وجود داشت.اینکه راهی یک تیم جدید خواهد شد تا بیشتر بازی کند، اما به نظر می رسد او هم رقابت با دیگر مهاجمان را برای بازی کردن دوست دارد و در اردوی تیم آبی باقی می ماند. به خصوص که ریکاردو ساپینتو بعد از دیدار با تراکتور گفت از عملکرد مهاجمان تیمش راضی است و هم چنان با آنها کار می کند تا بهتر شوند.

لیست استقلال پر است. در صورتی که پنجره این تیم باز شود، باشگاه به میزان جذب بازیکن جدید باید بازیکن از ترکیب خارج کند. نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر تا 13 بهمن ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *