بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

درخشش مورچه اتمی سامورایی ؛ از جام جهانی تا لیگ جزیره

ادامه درخشش کائورو میتوما در برایتون پس از نمایش عالی در جام جهانی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۸
کائورو میتوما

بعد از درخشش در جام جهانی، کائورو میتوما این روزها در فوتبال جزیره هم حسابی روی فرم است. او برابر لیورپول هم فوق العاده بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از درخشش در جام جهانی، کائورو میتوما این روزها در فوتبال جزیره هم حسابی روی فرم است.

به گزارش پارس فوتبال، تیم فوتبال برایتون شب گذشته موفق شد در یک بازی تماشایی و به دور از انتظار، تیم یورگن کلوپ را با سه گل شکست داده تا قرمزهای مرسی‌ساید با یک باخت تلخ راهی لیورپول شوند.

این پیروزی در شرایطی رقم خورد که کائورو میتوما، ستاره ژاپنی برایتون کماکان روی فرم مطلوب خود از جام جهانی قرار داشت و دیشب هم ستاره‌های خط دفاعی لیورپول را حسابی آزار داد.

میتوما که با سماجت خود روی گل دوم ژاپن به اسپانیا، پایه‌گذار صعود تاریخی سامورایی‌ها به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی شد، در بازگشت از قطر، روند فوق‌العاده‌ای در تیم باشگاهی خود پشت سر گذاشته است.

میتوما که برابر شاگردان آرتتا در آرسنال موفق به گلزنی و سبک کردن شکست شده بود، در دیدار خارج از خانه مقابل تافی‌ها هم درخشان ظاهر شد و یکی از چهار گل تیمش برابر اورتون را به ثمر رساند.

در روزهایی که لژیونرهای ایرانی به واسطه تعطیلات یا دور بودن از آمادگی فروغ همیشگی را ندارند، نمایش درخشان میتوما در لباس آبی و سفید برایتون تداوم داشت و این بازیکن بعد از ثبت یک پاس گل مقابل میدلزبرو در جام حذفی، روز گذشته فشار زیادی روی جناح راست خط دفاعی لیورپول وارد کرد به طوری که آرنولد، ماتیپ و هندرسون در اثر وادار شدن در خطای روی این بازیکن در دقایق مختلف سرانجام با کارت زرد داور مواجه شدند.

بعد از دو دریبل موفق و 86 درصد پاس سالم در این بازی، میتوما در آخرین دقیقه مسابقه جای خود را به لامپتی داد تا یک نمایش قابل قبول دیگر از خودش بعد از جام جهانی به ثبت برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *