بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تلخ ترین حالت کلوپ در لیورپول + عکس

وضعیت اسف بار لیورپول در میانه فصل لیگ جزیره با 6 باخت از 18 بازی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۷
یورگن کلوپ در لیورپول

بدبین‌ترین هوادار لیورپول نیز تصور نمی‌کرد که این تیم فصل جدید را به این شکل آغاز کند. این تیم یک سوم بازی ها را تاکنون باخته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بدبین‌ترین هوادار لیورپول نیز تصور نمی‌کرد که این تیم فصل جدید را به این شکل آغاز کند.

به گزارش پارس فوتبال، لیورپول روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. تیمی که فصل گذشته فقط بخاطر یک امتیاز کمتر عنوان قهرمانی لیگ جزیره را از دست داده بود، فصل کابوس‌واری را سپری می‌کند و اکنون با 28 امتیاز از 18 دیدار، در رتبه نهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

فصل عجیب این تیم با شکست شب گذشته برابر برایتون آن هم با نتیجه سه بر صفر تکمیل شد. این ششمین باخت شاگردان کلوپ در فصل جاری و طی برگزاری تنها 18 دیدار بود. نکته جالب اینکه قرمزهای آنفیلد در فصل قبل و در تمام 38 دیدار فصل، فقط در 2 دیدار متحمل شکست شدند و 26 گل دریافت کردند، ولی در شرایطی که هنوز نیم فصل نخست به پایان نرسیده، 25 بار دروازه آنها باز شده است.

یورگن کلوپ، که به واسطه نتایج درخشان در لیورپول و تحقق رویای آنها در کسب عنوان قهرمانی لیگ جزیره و تصاحب جام قهرمانی اروپا به محبوبیت فوق‌العاده‌ای نزد هواداران دست یافته، روزهای سختی را سپری می‌کند. او شب گذشته و روی نیمکت فالمر استادیوم برایتون، از شدت عصبانیت دندان‌هایش را روی هم گذاشته و عملکرد بسیار بد شاگردانش را تماشا می‌کرد.

یورگن کلوپ در لیورپول

قطعا هواداران لیورپول علاقه‌ای به جدایی سرمربی محبوبشان ندارند. آنها در تاریخ دوم اسفند و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف رئال مادرید بروند. قطعا تا آن زمان، مدیران باشگاه به حمایت از کادرفنی خواهند پرداخت، اما چنانچه نتایج لیورپول به همین شکل ادامه یابد و منجر به حذف از مسابقات اروپایی شود، روزهای سخت‌تری در انتظار کلوپ خواهد بود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *