بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

7 خروجی منچستریونایتد ؛ کاپیتان هم هست

مگوایر، آرون وان بیساکا، دنی فن‌دبیک، فرد، پلیستری، اسکات مک‌تومینای و فیل جونز بازیکنان مازاد منچستریونایتد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۲
منچستریونایتد

نشریه میرر امروز ادعا کرد که مدیران منچستریونایتد معتقدند که دیر یا زود باید هفت بازیکن حال حاضر تیم به صورت قرضی یا دائمی به باشگاهی دیگر منتقل شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نشریه میرر امروز ادعا کرد که مدیران منچستریونایتد معتقدند که دیر یا زود باید هفت بازیکن حال حاضر تیم به صورت قرضی یا دائمی به باشگاهی دیگر منتقل شوند.

به گزارش پارس فوتبال، منچستریونایتد در فصل جدید با اریک تن‌هاخ، قدم رو به جلوی بزرگی برداشته و نشانی از تیم متوسط سال‌های گذشته ندارد. یونایتد از سال 2013 دیگر نتوانسته قهرمان لیگ برتر شود ولی در فصل جاری علی‌رغم شروع ضعیفی که داشت، رفته رفته اوج گرفته و روز گذشته با پیروزی دراماتیک برابر سیتی توانست موقتا به رتبه سوم برسد و با یک بازی بیشتر، 6 امتیاز کمتر از آرسنال صدرنشین دارد. هنوز یک نیم فصل دیگر باقی مانده و شیاطین سرخ قطعا یکی از شانس‌های قهرمانی هستند.

طبق ادعای میرر، مدیران باشگاه معتقدند هفت بازیکن مازاد در تیم فعلی حضور دارند و باید در همین زمستان یا تابستان بعد، از یونایتد بروند. طبق این گزارش اگر برای هری مگوایر، آرون وان بیساکا، دنی فن‌دبیک، فرد، پلیستری، اسکات مک‌تومینای و فیل جونز پیشنهاد برسد، باشگاه مایل به واگذاری‌شان خواهد بود. یونایتد قصد دارد برای فصل بعد هری کین را برای تقویت خط حمله جذب کند و خرید یک هافبک تهاجمی بزرگ را نیز در دستور کار دارد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *