بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دو بازیکن فیکس بارسا برای دیدار با رئال لو رفتند

آنسو فاتی و روبرت لواندوفسکی دو بازیکن فیکس بارسلونا در ترکیب برای دیدار با رئال مادرید

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵
بارسلونا

دیاریو اسپورت امروز ادعا کرد که ژاوی تصمیم دارد امشب از روبرت لواندوفسکی و آنسو فاتی در ترکیب اصلی بارسلونا در بازی فینال سوپرجام استفاده کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیاریو اسپورت امروز ادعا کرد که ژاوی تصمیم دارد امشب از روبرت لواندوفسکی و آنسو فاتی در ترکیب اصلی بارسلونا در بازی فینال سوپرجام استفاده کند.

به گزارش پارس فوتبال، امشب در ریاض عربستان، ال‌کلاسیکوی فینال سوپرجام که در رسانه‌های اسپانیایی سوپرکلاسیکو لقب گرفته، برگزار خواهد شد. رئال و بارسا در نیمه نهایی به سختی از سد حریفان خود گذشتند و به بازی نهایی رسیدند.

دو تیم سال گذشته در نیمه نهایی سوپرجام برابر هم قرار گرفتند که رئال 3-2 پیروز شد. در بازی رفت لالیگای فصل جاری در برنابئو هم رئال 3-1 برنده شد. دیروز آاس ادعا کرد که بارسا در فینال با سیستم 2-4-4 برابر رئال قرار می‌گیرد. تعدد هافبک‌ها به بارسا اجازه کنترل بهتر و بیشتر بر توپ و میدان را خواهد داد و تا حدی امکان انتقال سریع توپ بین رئالی‌ها و طراحی ضدحملات خطرناک را خواهد گرفت. آاس نوشته بود که عثمان دمبله زوج لواندوفسکی در فینال خواهد بود، ولی امروز اسپورت ادعا کرد که ژاوی قصد دارد از آنسو فاتی در کنار لواندوفسکی استفاده کند.

برای ژاوی استفاده حداکثری از موقعیت‌های گلزنی اهمیت بسیار بالایی دارد، ولی بارسا در بازی‌های اخیر شانس‌های گلزنی فراوانی را از دست داده است. به همین دلیل، امشب لوا و فاتی که بهترین آمار گلزنی را در میان مهاجمان بارسا دارند، کار را از ابتدا شروع خواهند کرد. فاتی در بازی نیمه نهایی گل دوم بارسا را به بتیس زد، درحالی‌که کار را از ابتدا شروع نکرده بود. لواندوفسکی هم در 21 بازی برای بارسا توانسته 19 گل بزند. او در تمام تورنمنت‌هایی که برای بارسا بازی کرده موفق به گلزنی شده است.

ابهام در اینجاست که ژاوی بارسلونا را با چه سیستمی برابر رئال مادرید به میدان می‌فرستد. اگر سیستم بارسا 2-4-4 باشد، فاتی و لوا تنها مهاجمان تیم خواهند بود؛ ولی با سیستم 3-3-4، عثمان دمبله بال راست خواهد بود، فاتی بال چپ و لواندوفسکی هم مهاجم نوک. این جام برای بارسا اهمیت بسیار زیادی دارد و می‌تواند اولین قهرمانی ژاوی به عنوان مربی بارسا باشد و مهر تاییدی بر پروژه‌ای که از سال قبل شروع کرده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *