بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

5 روش برای از بین بردن بوی عرق لباس

در خرید لباس ورزشی مردانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۲:۲۵
5 روش برای از بین بردن بوی عرق لباس

روش­های مختلفی برای از بین بردن بوی عرق لباس وجود دارد که می­توانید از آن­ها استفاده کنید و همیشه خوشبو باشید. این روش­ها در ادامه به شما معرفی خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از اصلی­ ترین دغدغه­هایی که امروزه، جوانان در هنگام شرکت در باشگاه دارند، بوی عرق لباس­­هایشان است. طبیعی است با انجام حرکات مختلف ورزشی، سوخت و ساز بدن بیشتر می­شود و به دنبال آن عرق خواهید کرد. اما این عامل نباید شما را از ورزش کردن و توجه به سلامتی­تان دور کند. روش­های مختلفی برای از بین بردن بوی عرق لباس وجود دارد که می­توانید از آن­ها استفاده کنید و همیشه خوشبو باشید. این روش­ها در ادامه به شما معرفی خواهد شد. یکی از اصلی ترین و مهم­ترین این روش ها، استفاده از لباس ورزشی مردانه شرافیت است. احتمالا با خود می­پرسید چرا؟ برای یافتن پاسخ این سوال در ادامه با ما همراه شوید.

چگونه بوی عرق لباس را از بین ببریم؟

همه ما می­دانیم که شستن لباس بهترین روش برای رفع بوی عرق آن است. اما باید به این نکته توجه کنید که شستن مداوم و روزانه لباس­های ورزشی باعث آسیب دیدن بافت آن می­شود. به همین خاطر ما به شما توصیه می­کنیم از لباس ورزشی مردانه شرافیت استفاده کنید. چرا که جنس بسیار باکیفیت­تری دارند و با شست­وشو روزانه صدمه­ای به آنها وارد نمی­شود. ممکن است در برخی مواقع با شستن روزانه نیز بوی عرق لباس برطرف نشود. در این حالت باید لباسشویی را بررسی کنید و آن را تمیز نمایید. چرا که کثیف بودن محفظه آن نیز می‌تواند بوی ناخوشایندی روی لباس­ها ایجاد کند. روش­های دیگری نیز وجود دارد که شامل موارد زیر می­شود:

1 استفاده از محلول سرکه با جوش شیرین

همه ما از قدرت پاک کنندگی جوش شیرین و ترکیب آن با سرکه آگاه هستیم. شستن لباس­های ورزشی که بوی نامطبوع به خود گرفته­اند با این روش بسیار موثر خواهد بود. البته شیوه انجام آن با چیزی که در ذهن شما وجود دارد متفاوت است. این محلول را درون یک لگن و یا وان بریزید. لباس‌های ورزشی خود را درون آن بگذارید و صبر کنید تا حسابی خیس شود. سرکه و جوش شیرین باید به درون بافت­های ان نفوذ کند. این خیس خوردن باید 4 ساعت به طول انجامد. سپس لباس­ها را از آن دربیاورید و فشار دهید تا آب اضافه آن بچکد. لباس­های خود را درون لیاسشویی قرار دهید تا شسته شوند.

2 قدرت سرکه سفید

سرکه حالت اسیدی دارد. همانطور که احتمالا اطلاع دارید، بافت عرق انسان چربی است. حالت اسیدی سرکه باعث نابودی عرق می­شود. کافی است یک دوم پیمانه از سرکه سفید را در قسمت محلول لباسشویی اضافه کنید تا لباس­های باشگاه شما با آن شسته شود.

3 نور خورشید را دست کم نگیرید

ممکن است به هر دلیلی از قطعی آب گرفته تا زمان کم برای خشک شدن لباس­ها و … نتوانید آن­ها را بشویید. در این حالت است که ما به شما توصیه می­کنیم لباس­هایتان را در فضای باز و در مقابل تابش نور خورشید پهن کنید. نگران رنگ رفتگی لباس نباشید البته به شرطی که از لباس ورزشی مردانه شرافیت استفاده می­کنید. چرا که کیفیت بسیار بالایی دارد و در برابر نور آفتاب نیز مقاوم است. اگر از شانس بد در روز ابری به سر می­برید. می­توانید لباس­ها را در مقابل پنکه و یا باد کولر پهن کنید تا بوی بد آن از بین برود.

4  درون ساک خود مقداری نمک دریایی بریزید.

این نمک از خاصین ضد قارچی و باکتری برخوردار است. می­تواند رطوبت را جذب کند و مانع زا ایجاد بوی بد عرق شود. البته نمک را هر چند وقت یکبار (برای مثال به صورت هفتگی) باید عوض کنید.

5 لباس­های متنوع داشته باشید

وجود لباس­های متنوع برای باشگاه باعث می­­شود که زود به زود آنها را نشویید. در نتیجه طول عمر و دوام بیشتری خواهند داشت. از طرفی سبب ایجاد تنوع و افزایش اعتماد به نفس شما خواهد شد. تنوع لباس ورزشی برای اقایان به اندازه بانوان زیاد است. شما می­توانید چند دست لباس برای خود کنار بگذارید تا در مواقعی که یکی از آنها کثیف است و فرصت برای شستن ندارید یک ست جایگزین دیگر داشته باشید.

انواع لباس ورزشی مردانه در فروشگاه شرافیت

تنوع لباس­های ورزشی مردانه بسیار زیاد است. این تنوع به مدل، طرح، رنگ و… با زمی­گردد. به جرات می­توان گفت فروشگاه شرافیت برای هر سلیقه­ای یک دست لباس مناسب دارد که با پوشیدن آن می­توانید ورزش کنید و از همه مهم­تر نگران عرق کردن، عرق سوز شدن و بوی بد عرقتان نباشید. چرا که طراحی اصولی و منحصر به فرد دارند. لباس­هایی که به عنوان پیشنهاد به شما معرفی می­شوند شامل موارد زیر است.

رکابی ورزشی شرافیت

رکابی ورشی شرافیت بهترین انتخاب برای شما جهت انجام حرکات بدنسازی است. همانطور که از نام آن مشخص است به صورت رکابی طراحی شده است. جنس پنبه­ای و طبیعی دارند که باعث جذب عرق می­شود و مهم تر از آن بسیار لطیف است. با این لباس می­توانید راحتی را در باشگاه احساس کنید. نبود مواد پلاستیکی در ساختار این لباس باعث شده است که در هنگام تعریق نیز بوی بد ایجاد نکند. تنوع رنگی آن نیز بسیار زیاد است و شما می­توانید با توجه به سلیقه و رنگ پوستتان آن را انتخاب کنید. ناگفته نماند که استفاده از رکابی با نمایش گذاشتن عضله­های شما باعث جذابیت بیشتر بدن شما خواهد شد.

 

استرج ورزشی شرافیت

اگر علاقه­ای به پوشیدن لباس باز و رکابی در باشگاه ندارید و یا به دنبال لباسی مناسب برای فصول سرد سال هستید، ما به شما استرج ورزشی مردانه را پیشنهاد می­کنیم. این لباس به صورت جذب بوده و از الیاف طبیعی و باکیفیت تولید شده است. به صورت آستین بلند بوده و می­توانید با یک لگ ترکیب خارق العاده­ای برای خود ایجاد نمایید. تنوع رنگی آن بسیار زیاد است و انتخاب را برای ورزشکاران راحت ساخته است. یقه آن نیز به صورت گرد بوده و طراحی کاملا ساده و جذبی دارد که باعث افزایش جذابیت آن شده است. نکته مهمی که در طراحی این لباس وجود دارد این است که دارای زیر بغل توری است. دیگر عرق شما از روی لباس مشخص نخواهد بود. می­توانید به کمک حوله آن را تمیز کنید. همچنین باعث خنک شدن بدن شما نیز می­شود. توری بودن زیر بغل این استرج­ها باعث افزایش قیمت زیاد آن نشده است و می­توانید به راحتی آن را خریداری کنید. ناگفته نماند که مدل ساده و معمولی آن نیز در فروشگاه وجود دارد.

لگ ورزشی مردانه

شما در فصل سرد سال برای پوشاندن عضلات پاهایتان می­توانید از لگ ورزشی مردانه استفاده کنید. جنس این لگ­ها بسیار عالی است. هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی­کند. موجب عرق سوزی شما نمی­شود چرا که عرق شما را جذب می­کند. کمر کشی دارد و راحتی شما را برای انجام حرکات فیزیکی فراهم می­کند. همانند تمامی محصولا شرافیت دارای رنگبندی است. می­توانید با استرج و یا رکابی ورزشی خود آن را ست کنید و یک ترکیب زیبا برای خود آماده کنید. اگر مشکلی در ناحیه زانو دارید و یا به گفته پزشک در حین ورزش باید مفاصل خود را گرم نگه.-دارید این لنگ همان­چیزی خواهد بود که به آن نیاز دارید.

5 روش برای از بین بردن بوی عرق لباس

شلوارک ورزشی مردانه

اگر نمی­توانید از لگ تنگ استفاده کنید، جای هیچ نگرانی نیست. شما می­توانید از شلوارک ورزشی مردانه استفاده کنید. این شلوارک ها کمر کش هستند. طول ساق آن­ها متوسط است و به صورت گشاد طراحی شده تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید. دارای رنگبندی است و به راحتی با انواع تی­شرت­ها و رکابی­ها ست می‌شود.

لگ و شلوارک ست ورزشی

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که به دلیل تنگ بودن لگ و همچنین کوتاه بودن شلوارک نمی­توانید آن­ها را به صورت جدا از یکدیگر مورد استفاده قرار دهید، خبر خوب برای شما این است که فراشیت محصول جدیدی را برای شما عرضه می­کند. این ست ترکیبی از لگ و شلوارک است که می­توانید به صورت همزمان از آن­ها استفاده کنید. ضمن حفظ راحتی خود عزت نفس خودتان را هم حفظ کنید.

 

سایر محصولات

موارد ذکر شده تنها بخشی از ست­هایی است که می­توانید تهیه کنید و به راحتی در روزهای مختلف هفته از آن­ها در باشگاه استفاده نمایید. بی آنکه نگرانی از بابت شستن و آسیب دیدن بافت آن داشته باشید. علاوه بر لباس­های ست مردانه، مدل­های زنانه آن نیز وجود دارد که می­توانید بسته به نیاز خود سفارش دهید. انواع کلاه­های ورزشی، ساک دستی، جوراب­ها و … جز گزینه­هایی است که برا یفروش وجود دارد. شما می­توانید به راحتی با فروشگاه شرافیت ساک ورزشی خود را از هرچیزی که به آن نیاز دارید پر کنید و با خاطری آسوده راهی باشگاه شوید.

برای شستن ست ورزشی، یک شوینده مناسب انتخاب کنید

بهترین روش برای تمیز نگه داشتن لباس ورزشی مردانه، شستن روتین آن است. وجود چرک روی لباس باعث ایجاد میکروب و تجمع باکتری­ها می­شود که در نهایت ممکن است باعث ایجاد انواع حساسیت­های پوستی و … شود و بوی نامطبوعی ایجاد کند. هیچ پاک کننده­ای همچون آب نمی­تواند شما را از شر این کثیفی­ها رها کند. اما در کنار آب باید از یک شوینده قوی و مناسب نیز استفاده کنید. اگر شما هم جز آن دسته از مردانی هستید که از لباس ورزشی مردانه شرافیت استفاده می­کنید باید بگویم که شانس با شما یار بوده است. جنس درجه یک لباس­های شرافیت تحت تاثیر شوینده­های مختلف کیفیت خود را از دست نمی­دهد. دچار رنگ رفتگی نمی­شود. می­توانید با پودر لباسشویی و مایع لباسشویی آنزیم دار آن را بشویید. بهتر است به سراغ شوینده­ای بروید که معطر بوده و رایحه دارد. چرا که با این کار یک تیر و دو نشان خواهید زد. علاوه بر آنکه بوی بد عرق از لباس­هایتان پاک می­شود، بوی خوشایندی هم خواهد داشت.

کاهش بوی عرق لباس با چند راهکار ساده

شما می­توانید با انجام موارد زیر تا حد چشمگیری میزان بوی عرق لباستان را کاهش دهید.

  • لباس­های ورزشی خود را به صورت مرطوب و نم­دار درون ساک دستی قرار ندهید.
  • بازه زمانی شستن لباس ورزشی خود را کوتاه­تر کنید.
  • دئودرانت یک روش کوتاه مدت برای رفع بوی عرق است و بعد از مدتی تاثیر آن از روی لباس می­رود و مجدد بوی عرق به مشام می­رسد.
  • لباسی که بو می­دهد را اتو نکنید. اینکار باعث نفوذ چربی عرق به بافت­های آن شده و میزان بوی بد آن را بیشتر می­کند.
  • لباس زیر مناسب بپوشید و بعد از هربار باشگاه و ورزش کردن لباس­های زیر خود را عوض کنید.
  • پاهایتان را بشویید. استفاده از جوراب و کفش اسپورت نیز می­تواند باعث ایجاد عرق و بوی بد شود. بعد از باشگاه کفش خود را در هوای آزاد بگذارید تا بوی بد و رطوبت آن از بین برود.
  • از اسپری بدن استفاده کنید.
  • به­طور منظم دوش بگیرید.
  • موهای زائد خود را اصلاح کنید.

در خرید لباس ورزشی مردانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

تنوع طرح و مدل در زمان خرید اشخاص را سردرگم می­کند. اما شما باید بتوانید از بین گزینه­هایی که پیش رو دارید بهترین نمونه را انتخاب کنید. به این منظور در زمان خرید به این نکات توجه کنید:

  • از الیاف طبیعی باشد

لباس­های ورزشی که از الیاف مصنوعی تولید شده­اند، کیفیت ضعیف­تری دارند. بعد از چند بار استفاده طول عمر آن­ها به پایان می­رسد. ممکن است باعث ایجاد حساسیت پوستی شود. لباس­هایی که در ساختار آن­ها از الساف طبیعی و پنبه­ای استفاده شده اس بسایر مناسب خواهد بود.

  • سایز شما باشد

راحتی شما در لباس ورزشی مهم­ترین چیزی است که باید به آن توجه کنید. شما ساعت زیادی را در آن لباس خواهید ماند. باید اندازه شما باشد. البته که تمامی لباس­های عرضه شده در فروشگاه شرافیت دارای سایزبندی است.

  • قیمت مناسب داشته باشد

کیفیت بسیار اهمیت دارد اما نه به هر قیمتی، شما می­توانید در شرافیت بهترین و درجه یک ترین کیفیت را با نازل­ترین قیمت خریداری کنید. در شرافیت با ارزان­ترین قیمت محصولات را عرضه می‌کنند.

5 روش برای از بین بردن بوی عرق لباس

خرید اینترنتی لباس ورزشی

بوی بد عرق زمانی که لباس مناسب داشته باشید تاحد زیادی کاهش پیدا می­کند. چرا که لباس عرق را جذب می­کند. شما می­توانید برای خرید لباس مناسب و ضد تعریق از فروشگاه شرافیت اقدام کنید. لباس­های این مجموعه به صورت آنلان نیز به فروش می­رسد. شما با اعلام سایز خود هر یک از محصولات را که بخواهید، می‌توانید به صورت اینترنتی خریداری کنید و درب خانه و یا باشگاه خودتان تحویل بگیرید و مورد استفاده قرار دهید.

 

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *