بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمایت ستاره پرسپولیس از دایی و گل محمدی

بیرانوند: بی احترامی نسبت به اسطوره ها، قابل هضم نیست

نویسنده : ParsFootball.Com خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ | ۱۹:۲۵
بیرانوند از دایی و گل محمدی حمایت کرد

طی روزهای گذشته شاهد توهین هایی در چند برنامه تلویزیونی به علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان و همچنین یحیی گل محمدی سرمربی محبوب پرسپولیس بودیم.علیرضا بیرانوند گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی در گفت و گوی اخیر خود به این موضوع واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طی روزهای گذشته شاهد توهین هایی در چند برنامه تلویزیونی به علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان و همچنین یحیی گل محمدی سرمربی محبوب پرسپولیس بودیم. اتفاقی که واکنش های مختلفی را از سوی مردم و اهالی فوتبال در بر داشت.اما واکنش علیرضا بیرانوند به این مساله بسیار جالب و درخور توجه است. بیرانوند که یکی از ستارگان فوتبال کشورمان است این توهین ها را غیر قابل هضم میداند.

علیرضا بیرانوند گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی هم در گفت و گوی اخیر خود به این موضوع واکنش نشان داد و از علی دایی و یحیی گل محمدی دفاع کرد. علیرضا در این خصوص گفت:

“بی‌احترامی نسبت به اسطوره‌های فوتبال مخصوصا گل‌محمدی و دایی یک اتفاقی است که همه ما را ناراحت کرده و قابل هضم نیست. پیش‌تر یک شخصی به همه فوتبالیست‌ها بی‌احترامی کرد.

وقتی جلوی شخص قبلی را نگیرند، مطمئنا کسی دیگر می‌آید و این‌گونه بی‌احترامی می‌کند. علی دایی برای همه ما بزرگ و عزیز است. بیش‌تر مردمی که در خارج از ایران زندگی می‌کنند ایران را به نام او می‌شناسند. نباید به همین راحتی هرکسی به خودش اجازه دهد که به این اسطوره‌ها بی‌احترامی کند و این حرکات واقعا بد است.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *