بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شوک به آلبی سلسته ؛ فیفا علیه تیم ملی آرژانتین تشکیل پرونده داد

آغاز تحقیقات فیفا در مورد بی‌انضباطی‌های بازیکنان تیم ملی آرژانتین پس از فتح جام جهانی 2022

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۱
تیم ملی آرژانتین

تحقیقات فیفا در مورد بی‌انضباطی‌های بازیکنان تیم ملی آرژانتین پس از فتح جام جهانی 2022 شروع شده و برای این تیم پرونده‌ای تشکیل شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تحقیقات فیفا در مورد بی‌انضباطی‌های بازیکنان تیم ملی آرژانتین پس از فتح جام جهانی 2022 شروع شده و برای این تیم پرونده‌ای تشکیل شده است.

به گزارش پارس فوتبال، فیفا در بیانیه‌ای از آغاز تحقیقات برای روشن شدن آنچه پس از فینال جام جهانی 2022 و در مراسم اهدای جوایز قهرمانی تیم ملی آرژانتین رخ داد، خبر داد. کمیته انضباطی فیفا به دلیل نقض احتمالی مواد 11 (رفتار توهین‌آمیز و نقض اصول بازی جوانمردانه) و 12 قانون انضباطی فیفا (سوءرفتار بازیکنان و مسئولان) از سوی آرژانتینی‌ها تحقیقاتی را آغاز کرده است.

در این بیانیه، فیفا تأیید می‌کند که آلبی سلسته به دلیل رفتار نادرست و بعضا توهین‌آمیز بازیکنانش و نقض بازی جوانمردانه مرتکب تخلف شده است. در این بیانیه قید شده است اگر فدراسیون فوتبال آرژانتین عذرخواهی کند، در رقم نهایی جریمه تاثیر مثبت خواهد داشت. احتمالا یکی از موارد تحقیقی فیفا در مورد رفتار دیبو مارتینز پس از دریافت جایزه دستکش طلایی است که واکنش های منفی زیادی را به دنبال داشت.

در جام جهانی تیم آلمان هم به دلیل نقض مقررات ماده 44 آیین‌نامه جام جهانی قطر 10هزار فرانک سوئیس جریمه شد. جریمه احتمالی برای آلبی سلسته می تواند تا چهار برابر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *