بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبر خوش گالتیه به پاریسی ها درباره مثلث مخوف

کریستوف گالتیه : استقبال مسی و نیمار از امباپه عالی بود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۵
کریستوف گالتیه

کریستوف گالتیه مربی پی‌اس‌جی، در نشست خبری امروز خود گفت که کیلیان امباپه دیگر جام جهانی را فراموش کرده و نیمار و لیونل مسی هم به گرمی از او استقبال کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریستوف گالتیه مربی پی‌اس‌جی، در نشست خبری امروز خود گفت که کیلیان امباپه دیگر جام جهانی را فراموش کرده و نیمار و لیونل مسی هم به گرمی از او استقبال کردند.

به گزارش پارس فوتبال، کیلیان امباپه پس از جام جهانی 2022 که برای او با شکست از آرژانتین در بازی فینال ناامیدکننده تمام شد، خیلی زود به تمرینات پی‌اس‌جی برگشت؛ ولی دو هفته پیش گالتیه به او 10 روز استراحت داد و ستاره فرانسوی همراه با اشرف حکیمی راهی نیویورک شد. در این مدت لیونل مسی از تعطیلات زمستانی برگشت و در بازی اخیر مقابل آنژه یک گل هم زد. تعطیلات امباپه هم تمام شد و او به تمرینات پی‌اس‌جی برگشته تا برای بازی فردا مقابل رن آماده شود.

کریستوف گالتیه در نشست خبری امروز خود و در مورد وضعیت امباپه گفت:

کیلیان آماده بازی است و به خوبی از لحاظ روحی ریکاوری کرده است. او جام جهانی را فراموش کرده و دیگر افسرده نیست. شخصا با او حرف نزده‌ام، ولی در تمرین کاملا روی فرم بود. پس از بازگشت از جام جهانی با کیلیان حرف زدم و دیگر نیازی به صحبت ندیدم. او روحیه خوبی در تمرین داشت و یک حرفه‌ای بزرگ است.

مواجهه مسی و امباپه در تمرین:

استقبال نیمار و مسی از کیلیان عالی بود و بین آنها هیچ مشکلی وجود ندارد. دو ماه است مثلث تهاجمی معروفمان را در اختیار نداشته‌ایم، ولی فردا برابر رن به میدان می‌روند. همه را آماده می‌بینم و فردا یک بار دیگر از تماشای بازی مسی، نیمار و امباپه در ترکیب اصلی لذت خواهیم برد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *