بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرنوشت نامشخص تیم امید فوتبال ایران

سرپرستی حبیب کاشانی بر تیم فوتبال امید در هاله ای از ابهام

نویسنده : ParsFootball.Com خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۷
تیم فوتبال امید ؛ سرانجام نامشخص سرپرستی این تیم

با وجود گذشت حدود یک ماه از اعلام سرپرستی حبیب کاشانی در تیم امید از سوی کمیته ملی المپیک، این تیم همچنان بلاتکلیف بوده و فدراسیون نیز در این باره سکوت کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال امید باید شهریور ماه سال 1402 در مسابقات انتخابی جام ملت‌های 2024 شرکت کند. سه تیم اول این رقابت‌ها راهی جام ملت‌ها می‌شوند که قرار است دی سال آینده برگزار شود و حکم انتخابی المپیک 2024 را خواهد داشت. در واقع اگر تیم امید در مسابقات شهریور ماه موفق نشود، المپیک 2024 را از دست خواهد داد و در این در شرایطی است که هنوز شرایط امیدها نامشخص است.

کمیته ملی المپیک روز 29 آذر اعلام کرد که حبیب کاشانی به عنوان سرپرست تیم امید انتخاب شده است. مناف هاشمی دبیرکل این کمیته در همان روز در این باره گفته بود:

«توافقات اولیه با فدراسیون فوتبال انجام شد و بعد از اینکه کاشانی، حکم خود را به عنوان سرپرست دریافت کرد، کادر فنی را نیز انتخاب خواهیم کرد. نظرات نهایی در این مورد را فدراسیون خواهد داد… فدراسیون باید در این مورد، پیشنهاد و نظر نهایی را با مشورت با حبیب کاشانی بدهد. منابعی را برای پرداخت دستمزد کادر فنی تیم امید پیش‌بینی کرده‌ایم و فدراسیون هم باید منابعی را با توجه به اسپانسرها و فعالیت سرپرست، پیش‌بینی کند».

پس از این ماجرا احساس می‌شد که تیم امید حداقل تکلیف خودش را شناخته و این بار قرار است زودتر برنامه‌های آماده‌سازی خود را آغاز کند؛ اتفاقی که معمولاً رخ نمی‌دهد و ظاهراً قرار نیست که این بار هم شاهد آن باشیم. تیم امید در این سال‌ها همواره دیر کارش را شروع کرده و با بی‌توجهی ضربات زیادی خورده کما اینکه 48 سال است که این تیم رنگ المپیک را ندیده است.

از زمانی که کمیته ملی المپیک سرپرستی حبیب کاشانی را اعلام کرد حدود یک ماه می‌گذرد اما اتفاق تازه‌ای رخ نداده است. فدراسیون فوتبال حکمی برای کاشانی نزده و در جلسه هیئت رئیسه نیز صحبتی درباره تیم امید به میان نیامد و همه چیز به آینده موکول شد.

دبیرکل ملی المپیک چند روز پیش بار دیگر درباره تیم امید مورد پرسش قرار گرفت و گفت:

«خودمان هم اصرار داشتیم موضوع زودتر مشخص شود. اینکه من اعلام کردم کاشانی به عنوان سرپرست تیم فوتبال امید انتخاب شده، براساس توافقی بود که بین رئیس کمیته ملی المپیک، معاون قهرمانی وزارت ورزش، رئیس فدراسیون فوتبال و خود من انجام شد. قرار بود  بعد از جام جهانی حکم او ابلاغ شود. آخرین پیگیری‌ها که کردیم کسی مخالف این موضوع نیست. امیدوارم هر چه سریع تر تاج حکم را ابلاغ کند چون کار امید خیلی عقب است و باید کادرفنی مشخص شود و  کار سریع‌تر جلو برود».

با این وجود هنوز اتفاقی نیفتاده و فدراسیون فوتبال در این باره موضع سکوت را در پیش گرفته است. مشخص نیست آیا فدراسیون موافق حضور کاشانی در تیم امید است یا خیر و اینکه مدیر پیشین تیم امید برای بازگشت دوباره به این تیم شرایطی دارد یا نه. هر چه هست اینکه روزها در حال سپری شدن است و در حالی که تیم امید باید خودش را برای رویدادهای پیش‌رو آماده کند خبری از روشن شدن تکلیف این تیم نیست. ظاهراً سرنوشت تیم امید با بلاتکلیفی و ناکامی گره خورده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *