بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تعقیب آلگری توسط اسپالتی: باید دست بدهیم! (عکس)

تعقیب کردن مکس آلگری توسط لوچانو اسپالتی در تونل رختکن برای دست دادن

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۴
تعقیب کردن مکس آلگری توسط لوچانو اسپالتی در تونل رختکن برای دست دادن

لوچانو اسپالتی سرمربی ناپولی، در پایان بازی برابر یوونتوس واکنش جالبی را برابر مکس آلگری نشان داد. او همتای خودش را تعقیب کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوچانو اسپالتی سرمربی ناپولی، در پایان بازی برابر یوونتوس واکنش جالبی را برابر مکس آلگری نشان داد.

به گزارش پارس فوتبال، ناپولی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ ایتالیا به مصاف یوونتوس رفت و موفق شد با نتیجه 1-5 برابر این تیم به پیروزی برسد.

یوونتوس در چند هفته اخیر نمایش بسیار درخشانی را ارائه کرده و موفق شده بود هشت پیروزی متوالی به دست آورد. آنها همچنین هشت کلین شیت را نیز در این دیدارها به ثبت رسانده بودند تا با انرژی مضاعفی به مصاف ناپولی بروند.

آنها امیدوار بودند که با حفظ این روند و کسب سه امتیاز بازی برابر ناپولی بتوانند فاصله‌شان را با این تیم در صدر جدول کم کنند اما شرایط به شکلی که انتظارش را داشتند پیش نرفت و دریافت پنج گل در این دیدار کار را برای آنها سخت کرد.

آلگری که از عملکرد بازیکنان تیمش راضی نبود، پس از به صدا در آمدن سوت پایان این بازی به سرعت به سمت تونلی که به رختکن منتهی می‌شد رفت اما اتفاق جالبی که رخ داد تعقیب او توسط لوچانو اسپالتی بود.

تعقیب کردن مکس آلگری توسط لوچانو اسپالتی در تونل رختکن برای دست دادن

این مربی ایتالیایی به سرعت و در حالی که دستش را به سوی آلگری دراز کرده بود به سمت او رفت تا خوش و بشی در پایان این بازی با او کرده باشد اما آلگری متوجه او نشد و همین باعث شد که اسپالتی چند قدمی در حالی که همچنان دستش را برای دست دادن با سرمربی یووه دراز کرده بود پیش برود تا بالاخره او هم متوجه شد و دو مربی در پایان بازی با هم دست دادند و چند کلامی رد و بدل کردند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *