بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازگشت شگفت‌انگیز جهانبخش با ساخت گل

پاس گل ارزشمند علیرضا جهانبخش در دیدار فاینورد و زوله در جام حذفی هلند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ | ۸:۵۸
پاس گل ارزشمند علیرضا جهانبخش در دیدار فاینورد و زوله در جام حذفی هلند

علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی فاینورد نمایش درخشانی در بازگشت دوباره به ترکیب این تیم داشت و توانست پاس گل ارزشمندی بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی فاینورد نمایش درخشانی در بازگشت دوباره به ترکیب این تیم داشت.

به گزارش پارس فوتبال، در چارچوب دیدارهای مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی هلند، تیم فوتبال فاینورد در حالی که پس از مدت‌ها دوباره علیرضا جهانبخش را در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۲۳:۳۰ پنج‌شنبه شب در ورزشگاه د کویپ مقابل تیم زوله قرار گرفت.

یاران جهانبخش که صدرنشین لیگ اردیویسه هلند هستند و چشم به قهرمانی در جام حذفی هم دارند، سه دقیقه پس از شروع دیدار مقابل زوله غافلگیر شدند و دروازه خود را باز شده دیدند.

فاینورد که در تلاش برای جبران نتیجه و زنده نگه داشتن شانس صعود در جام حذفی بود، پس از حملات پیاپی روی یک توپ ارسالی از کرنر و تاثیرگذاری ستاره ایرانی خود موفق شد گل تساوی را مقابل زوله به ثمر رساند و نتیجه یک بر یک شود.

جهانبخش که چهار شب قبل در رقابت‌های لیگ اردیویسه هلند مقابل اوترخت حضور تعویضی در زمین داشت و موفق شده بود گل تساوی تیمش را در لحظات پایانی به ثمر رساند، با انگیزه زیادی برابر زوله به زمین رفت و توانست پاس گل تساوی‌بخش تیمش در این دیدار حذفی را با ضربه سر بدهد.

ستاره ایرانی فاینورد که آخرین بار دو ماه قبل در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا مقابل اشتورم گراتس اتریش در ترکیب قرار گرفته بود، در بازگشت دوباره به جمع نفرات اصلی تیمش توانست در دقیقه ۲۹ و بعد از دفع ناقص دروازه‌بان زوله روی توپ ارسالی از کرنر، با ضربه سر توپ را به ماست ویفر برساند تا این بازیکن گل تساوی بازی را بزند.

پاس گل ارزشمند علیرضا جهانبخش در دیدار فاینورد و زوله در جام حذفی هلند

فاینورد پس از پنج دقیقه گل دوم را هم مقابل زوله زد و نیمه اول را با پیروزی دو بر یک به پایان رساند، اما شروع نیمه دوم هم با گلزنی این تیم و درخشش ملی‌پوش ایرانی همراه بود.

در دقیقه ۵۶ پاس در عمق سباستین شیمانسکی را علیرضا جهانبخش قصد داشت با زدن تکل و شوت زمینی تبدیل به گل کند که سام کارستن، مدافع حریف توپ را دفع کرد تا در ادامه دانیلو، مهاجم نوک فاینورد صاحب موقعیت شود و گل سوم این تیم را بزند.

علیرضا جهانبخش پس از ثبت یک پاس گل و تاثیرگذاری روی یک گل دیگر، در دقیقه ۶۸ از ترکیب خارج شد که در نهایت هم تیمش توانست با کسب پیروزی سه بر یک به جمع ۱۶ تیم نهایی جام حذفی هلند راه پیدا کند.

پاس گل ارزشمند علیرضا جهانبخش در دیدار فاینورد و زوله در جام حذفی هلند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *