بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دیپای – اتلتیکو ؛ فقط یک امضاء مانده است

ممفیس دیپای در آستانه انتقال از بارسلونا به اتلتیکو مادرید طی روزهای آتی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۶
ممفیس دیپای در آستانه انتقال از بارسلونا به اتلتیکو مادرید طی روزهای آتی

نشریه مارکا امروز ادعا کرد که کار انتقال ممفیس دیپای به اتلتیکو مادرید طی روزهای آتی نهایی خواهد شد تا این بازیکن بالاخره از بارسا جدا شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نشریه مارکا امروز ادعا کرد که کار انتقال ممفیس دیپای به اتلتیکو مادرید طی روزهای آتی نهایی خواهد شد.

به گزارش پارس فوتبال، در مورد وضعیت فعلی ممفیس دیپای می توان گفت که او در یک قدمی اتلتیکو مادرید قرار دارد. مهاجم هلندی بارسا پس از جدایی ژوائو فلیکس از اتلتیکو و انتقالش به چلسی، حالا مهم‌ترین گزینه جانشینی او محسوب می شود.

اتلتیکو که دیروز کار انتقال ژوائو به چلسی تا پایان فصل را نهایی کرد، در ابتدا قصد خرید بورخا ایگلسیاس، مهاجم بتیس، را داشت ولی به دلیل رقم بالای انتقال منصرف شد و حالا ممفیس دیپای را قرضی تا پایان فصل می خواهد.

دیپای تنها تا پایان فصل با بارسا قرارداد دارد و در تابستان از این باشگاه جدا خواهد شد. این آخرین فرصت بارسا برای سود کردن از انتقال دیپای است و مهاجم هلندی که در ایده های ژاوی جایی ندارد نیز ترجیح می دهد 6 ماه آینده را در تیمی باشد که هر هفته در ترکیب اصلی اش به میدان برود. دیپای به خوبی با فضای فوتبال اسپانیا آشناست و تطابق‌پذیری‌اش سریع خواهد بود. ضمن اینکه ارتباط عالی بین دو باشگاه بارسلونا و اتلتیکو که در سال های اخیر لوئیس سوارز و آنتوان گریزمان را از یکدیگر جذب کرده اند، نیز مزید بر علت شده تا دیپای در آستانه پیوستن به تیم تحت هدایت دیه گو سیمئونه قرار بگیرد. انتظار می رود پس از پایان کار بارسا در سوپرجام اسپانیا(یکشنبه شب در صورت صعود به فینال) این انتقال قطعی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *