بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هدیه ویژه مک‌آلیستر برای سه کودک برایتونی (عکس)

مدال طلای الکسیس مک آلیستر در جام جهانی در دستان سه کودک هوادار برایتون

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۳
الکسیس مک آلیستر

الکسیس مک آلیستر که این روزها به بت هواداران برایتون تبدیل شده، به یک درخواست جالب از سوی چند هوادار خردسال پاسخ مثبت داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

الکسیس مک آلیستر که این روزها به بت هواداران برایتون تبدیل شده، به یک درخواست جالب از سوی چند هوادار خردسال پاسخ مثبت داد.

به گزارش پارس فوتبال، بازیکنان تیم ملی آرژانتین بعد از قهرمانی در جام جهانی و در بازگشت به تیم‌های باشگاهی خود با استقبال‌های ویژه‌ای روبرو شدند. یکی از ویژه‌ترین استقبال‌ها را از مک آلیستر در انگلیس شاهد بودیم؛ شاید برای تیمی چون برایتون خیلی کم پیش بیاید که یک نماینده در قهرمان جام جهانی داشته باشد و همین مک آلیستر را تبدیل به بتی برای هواداران کرده است.

الکسیس مک آلیستر از زمان بازگشت به برایتون با جو بسیار متفاوتی روبرو شد که با روزهای قبل از جام جهانی بسیار متفاوت است. او این روزها محبوب‌ترین بازیکن در بین هواداران به شمار می‌رود و سعی دارد با همراهی آنها، این محبوبیت را حفظ کند. او همین امروز و در پایان تمرین، قابی تاریخی برای سه هوادار خردسال ساخت.

زمانی که ستاره آرژانتینی در پایان تمرین قصد ترک محل را داشت، با درخواست عکس یادگاری از سوی سه هوادار کم سن و سال مواجه شد. او چیزی فراتر از یک عکس معمولی برای این سه فوتبال‌دوست خردسال رقم زد. مک آلیستر مدال قهرمانی جام جهانی را از کیف خود بیرون آورده و آن را به بچه‌ها نشان داد، اجازه داد لمسش کنند و عکس یادگاری خود را با آن، جاودانه کنند.

الکسیس مک آلیستر

الکسیس مک آلیستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *