بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مسی با گل برگشت + عکس

گلزنی مسی برای پاری سن ژرمن در دیدار برابر آنژه

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ | ۸:۲۱
مسی ؛ گلزنی مسی برای پاری سن ژرمن در دیدار برابر آنژه

پاری‌سن‌ژرمن در اولین دیدار بعد از بازگشت لیونل مسی به عنوان قهرمان جهان، موفق شد با نتیجه ۲-۰ آنژه را شکست بدهد و این ستاره آرژانتینی یکی از گل‌های تیمش را در این دیدار به ثمر رساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیونل مسی در آخرین سال های سال 2022 همراه با تیم ملی کشورش به مقام قهرمانی جام جهانی دست یافت تا نام خود را در تاریخ، جاودانه کند.

او بعد از حضور در جشن های مربوط به این قهرمانی در کشورش، به پاریس برگشت و امروز اولین بازیکن خود را بعد از جام جهانی با پیراهن پاری سن ژرمن انجام داد و زننده یکی از گل های تیمش در جریان پیروزی 2-0 مقابل آنژه بود.

بهترین بازیکن جهان پس از حدود دو ماه غیبت به خاطر حضور در جام جهانی 2022، چند روز پیش به فرانسه سفر کرد و در میان استقبال خوب هواداران و مسئولان باشگاه، خود را آماده شروع دوباره مسابقات باشگاهی کرد.

مسی ؛ گلزنی مسی برای پاری سن ژرمن در دیدار برابر آنژه
لئو مثل دیگر هم تیمی های خود در حین گرم کردن با تیشرتی که عکس پله روی آن درج شده بود، گرم کرد و بعد از اینکه یک نیمه را بدون گلزنی پشت سر گذاشت، در اواسط نیمه دوم موفق به باز کردن دروازه حریف شد تا بازگشت شیرینی را برای خود رقم بزند.

مسی ؛ گلزنی مسی برای پاری سن ژرمن در دیدار برابر آنژه
روی یک کار تیمی زیبا که با پاس های کوتاه و یکضرب زیبا همراه بود، لیونل مسی داخل محوطه جریمه – در حالی که به خوبی از تله آفساید گریخته بود – با دروازه بان تک به تک شد و توانست با یک ضربه آرام و زمینی، توپ را به گوشه سمت راست دروازه هدایت کند.

مسی ؛ گلزنی مسی برای پاری سن ژرمن در دیدار برابر آنژه
مسی که پیش از این در 19 بازی موفق به زدن 12 گل شده بود بعد از بازگشت به فرانسه، در بازی جام حذفی پی اس جی غایب بود و حالا با یک گل به جمع پاریسی ها ملحق شد تا پی‌اس‌جی با یک برد دیگر، جایگاهش در صدر جدول لیگ یک را تثبیت کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *