بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عزم جزم مدافع پیشین پرسپولیس برای تقابل با یک استقلالی

مهدی شیری آماده تقابل ویژه با استراماچونی و الغرافه در ترکیب فولاد

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۳:۲۰
مهدی شیری آماده تقابل ویژه با استراماچونی و الغرافه در ترکیب فولاد

مهدی شیری مدافع پیشین پرسپولیس که این روزها عملکرد خوبی در ترکیب فولاد داشته است، آماده تقابل ویژه با استراماچونی سرمربی پیشین استقلال و الغرافه است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی شیری مدافع تازه وارد فولاد خوزستان بعد از نمایش موفقی که در سه بازی اخیر این تیم از خود به‌جا گذاشته، برای صعود با سرخ‌پوشان به مرحله بعدی از امیدواری بالایی برخوردار است.

یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان حاضر در لیست فولاد خوزستان با توجه به حضور در لیگ قهرمانان آسیا مهدی شیری است. مدافع سابق پرسپولیس که با این تیم تجربه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارد و اکنون چالشی جدید با پیراهن فولاد خوزستان را در این دوره دنبال می‌کند.

مهدی شیری که در نقل و انتقالات زمستانی به جمع شاگردان جواد نکونام اضافه شد، در لیگ برتر و در دیدارهایی که برای این تیم به میدان رفته، توانسته عملکرد قابل قبولی چه در فاز دفاعی و چه در تهاجم از خود به جا بگذارد. او در لیگ قهرمانان آسیا و در سه بازی اخیر فولاد نیز نمایش بی نقصی در فاز دفاعی از خود به جا گذاشته و این تیم تا اینجای بازی‌ها با دریافت تنها سه گل کار را دنبال می‌کند تا از امیدواری بالایی برای صعود برخوردار باشد.

مدافع راست فولاد خوزستان که علاوه بر عملکرد موفق دفاعی، در فاز تهاجمی نیز حضوری پررنگ داشته تا به اینجا دیدارها با بدشانسی بزرگی مواجه بود و نتوانسته علی‌رغم موقعیت‌هایی که شکل داده، در امر گلسازی نام خود را مطرح کند. با این حال با شروع مرحله برگشت رقابت‌ها، شیری امیدوار است با کسب نتایج موفق با این تیم در مسیر صعود دوباره به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا قرار گیرد و باید دید شاگردان نکونام قادر به انجام این ماموریت خواهند بود یا خیر.

فولاد در دیداری بعدی خود باید برابر الغرافه قطر قرار گیرد و باید دید نمایش مدافع راست این تیم برابر شاگردان استراماچونی سرمربی پیشین استقلال به چه شکل خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *