بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تصویری جالب از سردار آزمون در تمرینات بایر لورکوزن + سند

تاکتیک سردار آزمون برای مهار سرعتی‌ترین هم‌تیمی

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۴

ستاره ایرانی بایر لورکوزن برای مهار هم‌تیمی خود حرکت جالبی انجام داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بایر لورکوزن که بخاطر تعطیلات مسابقات بوندس لیگا با انجام دیدارهای تدارکاتی خود را در شرایط بازی نگه می‌دارد، در اردوی شروع سال جدیدش با حضور سردار آزمون تمرینات پرفشار و البته مُفرح پشت سر می‌گذارد تا آماده جدال تدارکاتی آینده برابر کپنهاگن دانمارک شود.

سردار آزمون در تمرین روز گذشته بایر لورکوزن که کاورپوش بود، در نقش یک مدافع و یارگیر برای جرمی فریمپونگ ظاهر شد که شیوه جالب و عجیبی برای مهار این ستاره ملی‌پوش و تند و تیز هلندی در دستور کارش قرار داد و حرکت او مورد توجه عکاس باشگاه آلمانی هم قرار گرفت و از دید او دور نماند.

ستاره ایرانی بایر لورکوزن در جریان تمرین روز گذشته تیمش، زمانی که جرمی فریمپونگ قصد داشت با سرعت از او عبور کند، از پشت دست راست‌اش را گرفت و در ادامه هم قصد داشت دست چپ او را بگیرد و مانع از حرکت این بازیکن هلندی شود که در این کار ناموفق بود.

سردار در حالی که به شدت از حرکت و تاکتیک یارگیری خود می‌خندید، مچ دست وینگ‌بک هلندی بایر لورکوزن که در این فصل عملکرد درخشانی داشته و ۵ گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده را گرفته بود و اجازه نمی‌داد این بازیکن در تمرین این تیم موقعیت‌سازی کند.

در شرایطی که جرمی فریمپونگ در این فصل یکی از مهره‌های ثابت بایر لورکوزن بوده و ۱۵ بازی در فصل جاری بوندس لیگا انجام داده، سردار آزمون در تلاش برای بازگشت به ترکیب تیمش است و پس از دو حضور تعویضی و ۴۵ دقیقه‌ای در دیدارهای تدارکاتی اخیرشان، به دنبال حضور در جمع ۱۱ نفر اصلی است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *