بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شوخی بامزه گواردیولا با بیل پس از بازنشستگی اش

پپ گواردیولا : گرت بیل می‌تواند سوپراستار گلف بشود!

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۷
پپ گواردیولا

حالا که گرت بیل با فوتبال خداحافظی کرده، پپ گواردیولا با علاقه او به گلف شوخی کرد و امیدوار است روزی با این ستاره بازنشسته ولزی گلف بازی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حالا که گرت بیل با فوتبال خداحافظی کرده، پپ گواردیولا با علاقه او به گلف شوخی کرد و امیدوار است روزی با این ستاره بازنشسته ولزی گلف بازی کند.

به گزارش پارس فوتبال، گرت بیل دیشب دنیای فوتبال را غافلگیر کرده و با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد با فوتبال ملی و باشگاهی خداحافظی می‌کند. بیل در دوران فوتبالی خود به خاطر علاقه‌اش به ورزش گلف سروصدای زیادی به پا کرده بود.

علاقه گرت بیل به گلف تا حدی بود که هم‌تیمی او در رئال مادرید، تیبو کورتوا، ستاره ولزی، او را با لقب “گلف‌باز” صدا می‌زد. پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، امروز در مقابل خبرنگاران وقتی با پرسش‌هایی درباره بازنشستگی بیل مواجه شد، در همین باره با او شوخی کرد و گفت گرت بیل حالا که دیگر فوتبالیست نیست و وقت آزاد بیشتری دارد می‌تواند در گلف به یک سوپراستار تبدیل شود.

پپ گواردیولا که تیمش، منچسترسیتی، فردا در جام اتحادیه به مصاف ساوتهمپتون می‌رود، امروز در کنفرانس خبری پیش از این بازی شرکت کرده بود. پپ در پاسخ به خبرنگاری که درباره گرت بیل پرسید گفت:

گرت حالا دیگر وقت آزاد زیادی دارد و می‌تواند راحت گلف بازی کند. او می‌تواند در گلف به یک سوپراستار تبدیل شود. امیدوارم روزی بتوانم با گرت یکی-دو دور گلف بازی کنم.

ستاره بازنشسته ولزی در دروان حضورش در رئال مادرید، بارها به خاطر علاقه‌اش به گلف با انتقادات شدید مواجه شده بود. منتقدان می‌گفتند بیل بیشتر از آنکه به لوس‌بلانکوس علاقه و تعهد داشته باشد، به گلف اهمیت می‌دهد. این جنجال زمانی به اوج رسید که بیل بعد از صعود ولز به رقابت‌های یورو 2020 پلاکاردی به دست گرفت که روی آن نوشته شده بود: ولز، گلف، مادرید.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *