درخواست مهم نساجی از سازمان لیگ
نساجی هم خواستار برگزاری فینال جام حذفی در تهران شد

باشگاه نساجی با ارسال نامهای به سازمان لیگ درخواست کرد دیدار فینال جام حذفی در تهران برگزار شود.
سازمان لیگ فوتبال ایران شب گذشته پس از پایان دیدار نیمه نهایی جام حذفی بین نساجی و مس کرمان که با برتری یک بر صفر شاگردان ساکت الهامی و صعود آنها به فینال همراه شد، اعلام کرد دیدار نهایی این رقابتها بین نساجی و آلومینیوم روز ۷ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.
این در شرایطی است که با توجه به بعد مسافت تبریز تا شهرهای اراک و قائمشهر، هر دو باشگاه درخواست دارند بازی فینال هم در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود تا از خطرات احتمالی سفر هواداران شان برای این سفر جلوگیری شود.


لغو جام حذفی در فصل جاری؛ یکی از هیجانانگیزترین رقابتها حذف شد
آمادهسازی ورزشگاه آزادی در مراحل نهایی
ورزشگاه آزادی با آغاز فصل جدید بازگشایی می شود ؟ + جزئیات
تصمیم عجیب فدراسیون فوتبال در فصل جدید لیگ برتر خبرساز شد
پس از لیگ برتر ، رقابت های جام حذفی هم لغو شد + جزئیات
اولین واکنش ریکاردو ساپینتو پس از قهرمانی در قبرس









