بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مقصد غیرمنتظره آندره پیرلو

آندره پیرلو ؛ گزینه بلژیک برای نجات

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۱:۵۷
آندره پیرلو و مقصد غیرمنتظره

تیم ملی بلژیک در تلاش است تا آندره پیرلو را برای هدایت تیمش به خدمت بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حذف تیم ملی بلژیک در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر باعث شد که روبرتو مارتینز به حضورش روی نیمکت این تیم پایان دهد. حالا فدراسیون فوتبال این کشور در حال بررسی گزینه‎‌هایی است که برای هدایت این تیم در اختیار دارد و بسیاری از مربیان حاضر در لیگ این کشور که هدایت تیم‌های مطرحی چون کلوب بروژ یا آنتورپ را برعهده دارند جز گزینه‌ها هستند. ظاهراً تا این لحظه جدی‌ترین گزینه آندره پیرلو ستاره سابق تیم ملی ایتالیا است.
هرچند بسیاری معتقد هستند که گزینه اصلی نشستن روی نیمکت این تیم تیری آنری است که از حمایت بازیکنان بلژیک نیز برخورد است و توبی آلدرویرلد و روملو لوکاکو از انتخاب او به عنوان سرمربی دفاع کرده بودند.
اما حالا گزینه جالب دیگری برای سرمربیگری بلژیک مطرح شده که آندره پیرلو است. با این حال مشخص نیست که آیا او از ویژگی‎‌های لازم برای قبول چنین پستی برخوردار است یا خیر! خصوصا که دوران حرفه‌ای مربیگری او در یوونتوس و لیگ ترکیه چندان درخشان نبوده است.

فدارسیون فوتبال بلژیک 13 ژانویه جلسه‌ای برگزار خواهد کرد تا شرایط تمامی گزینه‌ها را به صورت دقیق بررسی کند. به چند گزینه محدود و نهایی برای انتخاب از بین آنها برسد. این گزینه‌های نهایی برای انجام مصاحبه دعوت خواهند شد. این احتمال وجود دارد که سرمربی جدید این تیم تا پایان ماه جاری میلادی انتخاب شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *